Dat is een boekje van Kluun wat mijn man kreeg voor zijn verjaardag. Hij ligt de halve tijd blauw van het lachen over de bank, en af en toe moet ik stukjes aanhoren (terwijl ik het eigenlijk zelf wil lezen). Echt een aanrader! Linda
Heb hem ook al klaar liggen. Eerst natuurlijk zelf gelezen. Echt super boek. Maar als er een positieve test is ga ik het hem geven!
Ja, mijn man houdt totaal niet van lezen.. maar dit boekje had ie in een uurtje uit . Ikzelf had m ook eerder al gelezen hahaha.
jammer dat ik dit nu lees anders had ik het hem kunnen geven vor vaderdag. De andere boeken van Kluun zijn trouwens ook een aanrader
ik heb heel toevallig dit boek vandaag gekocht voor mijn vriend voor vaderdag. Ik had er zoveel over gehoord en ik heb er bij de boekhandel ff doorheen gelezen maar hij leek me geweldig! (en niet duur....) groetjes Liesje
Mijn man heeft het boek met sinterklaas gekregen. Ook ik heb hem gelezen en beide vonden we hem echt super!
Ik heb het boekje aan mijn vriend gegeven de dag na de positieve test .We hebben het boekje ook alletwee gelezen, en nu gaat het boekje de familie rond. Iedereen vind het een super leuk boekje.
Ik heb m met kerst aan mn vriend gegeven en hij heeft m een paar dagen geleden uitgelezen. Hij heeft echt dubbel gelegen en af en toe las ie dan ook wat voor. Ik wil het boekje zelf ook nog lezen, als ik de tijd heb. Zeker een aanrader Liefs, Duveldraakje
Heb hem ook gelezen, erg grappig! Mijn man moet hem nog steeds lezen. De andere boeken van Kluun zijn ook erg goed.
Oh shit, ben hem vergeten mee te nemen bij mn broertje, die heeft hem net gelezen, hij wordt geen vader maar peetvader en is erg betrokken bij de zwangerschap. Lief hè.....
er staan wel goede adviezen in van Kluun voor de mannen, zoals : '' ga nooit in discussie met je zwangere vrouw'' Kijk, daar hebben wij vrouwen nog eens iets aan tenminste! ha ha