Die kleine van mij heeft 1 a 2 keer per dag de hik en meestal is dat 's avonds. Hoe is dat bij jullie?
Ik weet niet precies hoe vaak,maar heb wel gemerkt dat het de laatste tijd meer is zo'n beetje elke dag.ben nu bijna 35 weken.
Ik heb gestemd op 2 - 3 keer per dag, maar het evrschilt een beetje. In het begin, toen ik het net kon voelen was het zeker 3-4 keer per dag, de laatste tijd voel ik het nog zo'n 2 keer per dag. Ik vind het wel heel zielig, dat hele rompje schudt op en neer, inclusief mijn buik natuurlijk! En het hikken vind ik een irritant gevoel. Groetjes Suusje
Ik heb op nooit gestemd. Ik voel de kleine heel veel maar nooit de hik. Hoe herken je dat? En kan dat al rond de 33 weken?
Die van mij heeft gemiddeld twee keer per dag de hik. @Powergirlie: Ik voel het al een week of 3. Het voelt een beetje als kleine schopjes bij mij en ze komen regelmatig.
Mijn beebje hikt zo'n 3 of 4 keer per dag, meestal vlak nadat ik zelf gegeten heb. Vindt ie het blijkbaar lekker, haha! Ik vind het een heel gezellig gevoel, heb ook niet de indruk dat hij er last van heeft. Powergirlie: de hik voelt alsof er een klokje in je buik zit (tik, tik, tik). Je herkent het vanzelf wel. Ik voelde het pas vrij laat, weet niet meer precies wanneer maar was volgens mij niet voor de 33e week. Ligt aan de ligging van je baby of en wanneer je het voelt.
Paar keer per dag zeker, het grappige is, op het moment dat ik dit schrijf heeft hij/zij ook de hik, hihi!
Ik weet niet ongeveer hoevaak maar ik merk wel hoe verder me zwangerschap is hoe vaker de kleine zich verslikt. lijkt z'n moeder wel want die verslikt zich bij ieder glas limonade
Ik voel mijn babe al vanaf een week of 20 meerdere keren per dag hikken. Ik wordt er somsgek van. Mijn eerste hikte ook zoveel in de buik en die had reflux. Zelf hikte ik ook veel in de buik van mijn moeder en had ook reflux. Mijn 2e hikte niet zoveel in de buik en had geen reflux. Ik hoop dat deze kleine straks geen reflux heeft, want dat was bij die eerste echt drama. Kindjes met reflux schijnen vaak veel te hikken in de buik, maar uiteraard geldt niet dat alle babies die hikken reflux zullen krijgen!