hallokes meiden, zit met een probleempje, heb overlaatst een angelsound gekregen van mijn ventje! omdat ik nu 12 weken ben was ik toch eens benieuwd, maar nu vind ik zoveel hartslagen! juist onder mijn navel rechts zo en aan de 2 zijkanten naar de liesstreek toe! ik denk persoonlijk dat het mijn hartslagen zijn omdat deze nu ook niet zooooo rap gaan! en omdat ik gehoord heb dat aan 12 weken het hartje best rap kan gaan! waar zou ik moeten gaan zoeken? hebben jullie da ook gehad? liefs
Hey lilliby! Vervelend is het he als je de hartslag niet direct kan vinden Ik ben gaan luisteren vanaf 15 weken en toen moest ik het apparaat net boven mn schaambot houden en ik deed het alleen 's-ochtends vroeg met een volle blaas. Dan is het zo vroeg in de zwangerschap namelijk het beste hoorbaar! Succes met zoeken en ga niet in de stress schieten wat je baby is nog zo klein dat hij zich nog helemaal kan verstoppen! Liefs
Inderdaad heel laag bij je schaambeen zoeken, maar schrik niet als je het nog niet hoort he. Ik hoorde de kleine pas bij 16weken. En als je 2 snelle hartslagen hoort zijn die van de beeb,1 van het hartje en 1 van de hartslag in de navelstreng.
je moet idd heel laag zoeken. de snelle (lijkt een beetje op snelle paardenstappen) zijn van de baby.
Ik hoorde ons meisje voor het eerst met 10 weken zwangerschap. Veeeeeel geduld hebben, veel olie gebruiken, en inderdaad net boven je schaambot zoeken.. Succes!
Ik kan mijn kleintjes ook nog niet vinden, ben nu 4 dagen op zoek! Overal waar ik met de doppler kom hoor ik mijn eigen hartslag (dat kan je checken door ook je pols in je nek met de andere hand te voelen) , mijn darmen of alsof het waait daarbinnen! Misschien komt het vanwege mijn naar achter gekantelde baarmoeder?
vaak hoor je het pas vanaf 12-13 weken, dus Eleni, misschien gewoon even een weekje afwachten. het hoort idd als paardengetrappel of als een soort helicopterachtig geluid (ligt eraan of je het hartje zelf of de navelstreng te pakken hebt).
Ligt eraan waar je placenta ligt, de meine ligt aan de achterzijde dus kon me kleintje al vroeg horen
vlak bij je eigen navel, vaak rechts, hoor je de navelstreng kloppen. klinkt raar maar volgens de verloskundige hoorde ze dat bij mij. En je eigen hartslag gaat echt een stuk langzamer dan die van je kindje en als je twijfelt leg je de angelsound even op je hart, dan herken je je eigen hartslag snel genoeg. het zal je opvallen dat je hart steeds sneller gaat kloppen door t extra bloed dat je meedraagt. veel plezier!!
Ik heb de angelsound ook al een tijdje in huis, maar kon nooit het hartje vinden. maar vorige week met 16 weken is het gelukt! heel laag onder mijn navel, in het midden. en ik gebruik nu lekker veel baby olie, dan hoor je het geluid veel beter. en je hoort zeker wel verschil tussen je eigen hart en het hartje van de baby. Luister maar eens naar je eigen hart. het blijft gewoon veel oefenen met zoeken, nu vind ik het hartje steeds in 1x
Ook ik hoorde het hartje voor het eerst rond de 10e week. In het begin was het nog wat lastig te vinden, maar weet nu precies waar ik moet zoeken. De hartslag van je kleintje, gaat zo snel net een locomotief. Je merkt duidelijk een verschil met je eigen hartslag. Even je vingers op je hals leggen en dan weet je precies wat je eigen hartslag is. Je moet erg laag zoeken, net boven je schaambot. De ene keer wat meer naar links, dan weer wat verder naar rechts, ligt er maar aan hoe je kleintje ligt. Succes.