Laat je ons even weten wat de VK zei? Zou sowieso je urine laten testen en op kweek laten zetten, om een blaasontsteking uit te sluiten. Succes!
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Wordt er gewoon helemaal emo van. Stomme hormonen! 😅 Maar ik ben dus bij de vk geweest. Alles is goed met de baby en ik heb het hartje weer gehoord. Bloeddruk was netjes, maar het flauwvallen onder de douche kan wel komen doordat bij de warmte/stoom in de badkamer m'n bloeddruk omlaag gaat en ik daardoor duizelig kan worden. Ze kon alleen geen duidelijke verklaring vinden voor de pijn. Misschien gewoon bandenpijn/groeipijn, maar ze stuurt me vanmiddag (14.30) nog wel naar het ziekenhuis voor extra controles en onderzoeken. Ze wil in ieder geval blinde darm ontsteking en blaasontsteking uitsluiten en kijken of ik niet te veel ben uitgedroogd. Ben wel meer gerustgesteld nu, dat in ieder geval alles goed is met de baby, en ook als er bij mij iets is, dat we dat straks weten en er eventueel op in kunnen spelen.
Update: Na verschillende onderzoeken blijk ik inderdaad een blaasontsteking te hebben. Redelijk onschuldig gelukkig, maar vervelend dat ik er zo veel pijn van heb. Heb antibiotica gekregen en moet het de komende dagen in de gaten gaan houden of de klachten ook afnemen of niet en dat ik niet nog zieker/misselijker wordt en meer ga overgeven. Maar ik ben blij dat er een reden is gevonden voor de pijnklachten en dat deze op een simpele manier op te lossen is.
Dank je! Ja, ik weet er alles van. Heb ooit eens eerder een blaasontsteking gehad op vakantie. Hele dag op de ER gelegen, na ook een nacht te hebben liggen creperen van de pijn. Ben bang dat ik blijkbaar nogal heftig reageer op blaasontstekingen, want dit is dus pas m'n tweede keer, en weer zo'n slapeloze nacht met pijn.
Ohh zo vervelend! Ik heb een kuur of 6/7 gehad tijdens en vlak na de bevalling. Veel drinken (eventueel cranberrysap), goed plassen en twee paracetamol met warme kruik mee in bed. Maar dat wist je vast al Veel beterschap!
Beterschap meid! Zoals ik al zei herkende ik de klachten al erg vervelend wel goed laten checken of het over is hoor ik had er namelijk meteen nog een blaasontsteking achteraan sterkte en hopelijk een beetje bij slapen vannacht!
Dank jullie wel, meiden. Light, bedankt voor de tips. Ik wist ze inderdaad, maar kan nooit kwaad ze even te melden als je tips hebt. Bedankt! Wensje, dank je. Ik laat straks zeker testen of het inderdaad over is. Heb ooit 1 keer eerder een blaasontsteking gehad en die was ook niet meteen over na de kuur die ik gekregen had. Ben de nacht goed door gekomen. Duurde even voor ik in slaap kwam, maar toen dat lukte heb ik op zich goed geslapen. Werd alleen rond 1.30/2.00 wakker van de misselijkheid. Heb ik normaal niet s nachts, maar nu was het een sprint naar de badkamer waar het eerste medicijn er weer uit kwam (nog geen 2 uur na innemen). Ik hoop maar dat hij toch iets heeft kunnen werken en dat dit niet elke keer gebeurt. Bijwerking kon wel zijn misselijkheid en braken. Heb net de tweede gehad, ik hoop zo dat die erin blijft...
Na 2 uur is de medicatie wss allang opgenomem geweest. Dus gok dat je die er niet meer heb kunnen uitspugen wel naar dat je zoveel pijn hebt! Sterkte
Vast niet alles, maar deze meds zijn opgelost in water wat ik dan moet drinken. Dat ik eerst niet kon slapen kwam ook meer doordat ik me naar/misselijk voelde na dat drankje dan van de pijn. Beetje vies, maar toen het eruit kwam proefde ik weer de smaak van dat medicijn en het kwam er met een golf uit. Ben toch bang dat t niet (in ieder geval niet helemaal) binnen is gebleven. Maar hopelijk is het gewoon eenmalig.