Ben/was een buikslaper maar dat lag rond de 15 weken echt niet lekker meer. Slaap nu op mijn zij met een voedingskussen tussen mijn benen / onder buik. Een gewoon kussen werkt ook
slaap nog steeds op mn buik. tijdens zwangerschap van dl vond ik dat ook het prettigst en altijd zo gebleven
Ik slaap nog steeds op mijn buik, alleen de kleine vind dat niet altijd even plesant . Dan gaat hij lekker liggen schoppen.
Ik kan ook absoluut niet op mn buik slapen meer. En op mn rug wordt ook al lastig, want dan begint mn buik na n tijdje zo te trekken...
Ik ben een buikslaper maar dat lukt nu niet meer. Ik lig nu op mijn zij maar wel richting buik gekanteld. Mijn ene been ligt nog wel in de houding zoals bij het buikslapen (heel hoog haha) Op mijn rug kan ook niet meer. Er drukt inmiddels teveel gewicht op.
Op mijn zij met een voedingskussen naast me. Aan beide kanten van mn hoofd een kussen overdwars, zodat ik ook zo op mn andere zij kan draaien. Wat ben ik gelukkig als ik straks weer op mijn buik kan slapen
Op m'n zij. Zo slaap ik altijd het liefst, of op m'n buik maar dat ligt niet fijn meer. Ik ga wel weer een voedingskussen aanschaffen en ermee slapen, want heb soms het idee dat m'n buik gaat "hangen" als ik op m'n zij lig, en dat voelt ook niet zo fijn.
Ik slaap op mijn linker en rechterzij en draai nogal veel snachts. Voedingskussen werkte daardoor niet echt bij mij, want dan moet ik hem de hele tijd heen en weer slingeren haha Hebben nu 2 2persoonsdekens in bed liggen, 1 voor mijn man en 1 voor mij, zodat ik hem tijdens het draaien onder mijn buik en bovenste been kan vouwen, echt een uitkomst zo voor mij!
In het begin sliep ik zoals ik normaal altijd sliep (afwisselend rug/zij/buik). In het 2e trimester op mijn linker- en rechterzij en een voedingskussen tussen mijn benen en onder mijn buik. Maar nu slaapt die voedingskussen echt niet lekker! Ik slaap dus heel veel op mijn rechterzij en de laatste nachten word ik wakker op mijn rug.. Draai dan meteen weer op mn zij.
rug of zij, was even wennen want ik slaap vaak op mijn buik. als ik nu op mijn zij lig, lig ik soms nog steeds een beetje schuin voor het 'buik-slaap'-gevoel.
Toen ik mijn meisje net begon te voelen lag ik op mijn rug en dan mijn handen op mijn buik en viel ik met die kleine bewegingen in slaap.. Inmiddels alleen nog op mijn zij, met die dikke buik gaat rugslapen echt niet meer!
Ik was een buikslaper maar al vanaf 9 weken voelde het niet prettig meer en ben ik op mijn zij en rug gaan slapen! Al moet ik zeggen dat op mijn rug ook langzamer de hand niet meer fijn voelt want het drukt enorm op mijn blaas en moet dus constant naar de wc!!