Ik heb een angelsound bij sensitest gekocht en ben het afgelopen uur druk wezen zoeken naar het hartje maar ik hoor niks. En nu maar ik me natuurlijk ontzettend veel zorgen maar wil ook niet de vk bellen als het niet nodig is. Kan iemand me gerust stellen? Of heeft iemand tips? Of denken jullie dat ik wel de vk moet bellen. Ik maak me zo druk
daarom durf ik me er niet aan te wagen, bij mij is het altijd bij de vk al zoeken naar het hartje omdat de kleine altijd heel hard weg zwemt. Ik heb verder totaal geen ervaring dus kan daar niet op reageren, maar als je je teveel zorgen maakt denk ik dat de vk wel een telefoontje wil. Er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn he! Maar stressen is natuurlijk ook niet goed.
Voor zover ik weet zijn dat soort apparaatjes geen geavanceerde machines die ze in het zh of vk hebben... Dus ik zou ervan uit gaan dat je eerder niks hoort als wel.. En anders gewoon een belletje geven! Kan zeker geen kwaad!
Tip.dat ding in de kast leggen en niet.meer aankomen. Verder gewoon afwachten tot weer naar de vk moet. En anders zoeken met veel gel en bijna op je schaambot
een vriendin van me Kon hem rond dat termijn ook niet altijd vinden, en inmiddels heeft ze een gezond jochie van 2
De vk heeft bij mij ook wel eens 10 minuten gezocht met veel betere apparatuur Ze zijn met dit termijn nog zo klein, als ze wegduiken of juist heel diep zitten, dan kun je hartje gewoon niet vinden. Probeer het gewoon straks nog eens Ik weet iig dat dit dus de reden is waarom vk's & gyns het afraden om een angelsound te gebruiken, omdat het voor veel onnodig bezorgde mama's zorgt!
Ik heb ook een angel sound en moet altijd ff zoeken naar het hartje, De vk is vaak niet zo gek op dat soort apparaatjes omdat het vaak voor onnodig onrust zorgt, Probeer het straks en morgen nog is en anders kan je altijd de vk nog ff bellen
Zoek net boven je vagina met veel gel. En dan iets meer richting links van het midden. Als het goed is, heb je daar het beste geluid. Oh, en zet het volume op max, want in dit termijn klinkt het vaak nog gewoon zachtjes.
Je hoeft je echt geen zorgen te maken, bij mijn vorige zwangerschap heeft de vk een half uur lopen zoeken naar het hartje met 14 weken. De kleine heeft nog zoveel ruimte. Nu kon ik het al vanaf 10 weken horen, maar nu ook niet langer dan een paar seconden want volgens mij zwemt hij gewoon weer de andere kant op haha. Probeer het morgen gewoon nog een keer wie weet vind je hem dan wel. En zo niet dan zit die gewoon goed verstopt.
Hier inderdaad ook links onder rond de 14 weken. Het zit nog heel laag, en volume op het hardst ook een goede tip.
Dankjewel voor de geruststelling. Ik probeer het straks nog een keer en anders laat ik het erbij en wacht ik tot ik weer naar de vk kan. Ik ben een stuk rustiger! Dus bedankt allemaal!
Als je een uitbrander van je vk wilt krijgen dan moet je haar bellen. Er is een goeie reden waarom heel veel verloskundigen pas na 12 weken naar een hartje gaan luisteren en jij wilt met 14 weken met een angelsound een hartje vinden? Mijn advies: flikker dat ding snel bij het grofvuil en ga gewoon weer zwanger wezen.
ik heb hem al een aantal keren gevonden, maar soms vind ik hem ook niet of niet zo snel. ik ben nu 17 weken en het ligt idd nog erg laag en ook moet je echt goed luisteren en hem idd op het hardst zetten... ik zou idd de vk ook niet bellen, omdat ik me kan voorstellen dat ze een beetje moe worden van de meiden die met de sound het hartje niet kunnen vinden kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar anders probeer je het nog ff of kijk je morgen nog even
Hoor je verder wel geruis? Ook wel eens gehoord dat het apparaat het zelf niet doet.. en idd ik vond het hartje ook echt veeeeeel lager dan ik dacht te moeten zitten.. Dus lekker veel gel erop en wat drukken.. Ik was erg blij met dit ding..
Ik heb ook een angelsound en heel vaak kan ik het hartje niet vinden. Erger nog heel vaak schopt mn beeb wel tegen de druk van de angelsound want een heel lawaai maakt maar dan nog steeds geen hartslag..... dus geen zorgen! Jouw beebje zit gewoon lekker verstopt.
Zoals al meer gezegd: ding wegflikkeren! Het zou mij écht heel leuk lijken om naar het hartje te luisteren, maar ik weet dat ik doodnerveus zou worden als ik hem niet kan vinden. Vandaar dat ik zoiets aan de pro's overlaat
Nou dames bedankt. Ik heb nu ik het teruglees ook wel een beetje overdreven. Het is ook helemaal niet erg als ik nu nog niks hoor. Ik heb het hartje inmiddels wel gehoord, apparaatje werkt dus gewoon. En als ik het niet had gehoord had ik de vk ook niet gebeld want ik bel alleen als er echt iets is en niet omdat ik niks hoor. Maar vol van hormonen sloeg de paniek toe dus bedankt voor de geruststelling!