Sinds gisteren heb ik 's ochtends bij het wakker worden een wat vervelende zeurende buikpijn. Ik kan niet echt benoemen waar precies in de buik maar het voelt niet echt als krampen, het is constant een soort van druk, of spanning. Ik dacht eerst dat het eraan lag dat ik moest plassen maar dat hielp niet. Ik kan er op zich wel mee functioneren maar prettig is het niet. Ik heb geen steken aan de onderkant, verlies geen bloed of vruchtwater (wel wat meer afscheiding de laatste dagen). Kan dit indalen zijn, of voorweeen? En wanneer moet ik de vk bellen? Ik heb nu zoiets van: het doet niet heel veel pijn, het is vooral ongemakkelijk.
Ik heb het ook wel eens maar bij mij zijn het dan vooral mijn darmen. Misschien dat je toch even de verloskundige kunt bellen erover? Succes ermee!
Vervelend die buikpijn. Ik heb de laatste tijd ook een soort erge druk maar dat is meer in mijn vagina en alsof de hele boel eruit komt zetten (kan ook amper lopen van de pijn) maar bij jou is het anders begrijp ik?
Ik heb idd even de vk gebeld, ik moet vanmiddag langskomen met een plasje, want ze denkt dat het misschien blaasontsteking is. Ik vraag het me af, maar dan kan ze in ieder geval ook even voelen, misschien dat ze toch al aan het indalen is.
het zou best kunnen hoor indalen, hier ook al met 32 weken gezakt. en heel veel moeten plassen. heb je het gevoel dat je waggelt als je loopt? dat zou ook een teken van indaling kunnen zijn.
Yep, ik waggel en moet de hele tijd plassen. Het klopt sowiezo, ik ben toch nog even naar de vk geweest en die concludeerde dat het hoofdje al richting het bekken aan het gaan was. Spannend!
Had het zelfde van de week ook, dacht als het na 24 uur niet wegtrekt dan zal ik ze eens mailen. Trok niet weg dus ik contact opnemen, werd binnen 2 uur nog een afspraak voor me er tussen gepland. Gevoeld en echo gehad, hij is al wat aan t indalen. Maar het zeurderige gevoel kan ook van blaasontsteking komen, dus ook nog ff pies naar de huisarts gebracht. Denk toch slim altijd even na te laten kijken, bij mij is het gevoel inmiddels weggetrokken