Ik heb er ook een, en vond hem al vrij snel, maar de dagen daarna weer niet. Heb hem weg gelegd, en na een paar dagen weer geprobeerd, en vond hem wel. Ik zou hem niet weg 'flikkeren' zoals gezegd word, maar inderdaad realistisch blijven en kalm, voor zover je dat lukt natuurlijk Ik merk aan mezelf dat ik er wel goed mee om kan gaan, vind het leuk als ik hem vind, maar als ik hem niet vind, is het ook prima.
dat is dus een reden om hem niet aan te schaffen, ik heb hem wel maar wist dat het lastig kon worden, heb hem ook pas later in de zwangerschap kunnen vinden. En deze zwangerschap kon mn vk zelf het hartje niet even goed vinden, en die zijn nog beter als die angelsounds... Als het je zo onzeker maakt zou ik hem na een bezoekje aan je vk snel weg doen want dit is natuurlijk niet de bedoeling niet aan beginnen als je er teveel van hoopt...
ik heb er ook 1 ik zat in het begin veel te hoog te zoeken. je moet echt zo laag mogelijk zoeken en toen ik wat harder duwde toen hoorde ik het hartje heel erg goed. dus misschien wat lager zoeken en wat harder duwen. ik hoorde het trouwens met 10 weken al suc6!
Is het een geruststelling dat de gyn of verloskundige bij mij zelfs nog weleens moet zoeken naar het hartje? En dan blij zijn als ze bij mijn draaikont dan bijv de hartslag vinden via de navelstreng...