Met koninginnendag hebben wij dit jaar het thema "Ik Hou van Holland" en nu ben ik op zoek naar kleding voor mijn dochter zoals Tulpenmeisje of Kaasmeisje in maat 104 of 110? Of andere leuke idee'n wat ik aan kleding kan doen, ben voor alles open. En de Bolderkaar moeten we ook nog versieren, misschien nog idee'n???
jammer je dochter is net te oud... Kleine Koe Koeienpak Verkleedpakken Maat 92-110 Unisex Schminken Carnavalskleding Voordelig Kwaliteit Verkleedpakken Kinderfeest Verkleden Verkleden ze hebben ook voor volwassenen.... vind het wel humor.. (maar wel prijzig..)
Er is toch bij een drogistenrij keten nu spullen voor ik hou van holland. Moet zeggen weet even niet welke dacht de kruitvat dat ze van alles en nog wat hadden van ik hou van holland. Wel leuk het thema. En veel pleizer alvast. O ja die wagen kan je die niet met crepepapier versieren rood wit blauw orangje.
Klopt, bij de kruidvat hebben ze nu spulletjes met ik hou van holland. Ik heb ook kleertjes zien liggen alleen weet zo gauw niet welke maten.
die kleertjes zijn volgensm ij alleen klein heb de grootste voor mijn zoontje dat was toen 74/80 eigenlijk te klein maarj ah zo schattig voor ons in duitsland hahaha klededracht dan ook leuk.
ben je handig haal een stof op de markt en maak een jurkje of een shortje deze stijl Made in Holanda: Kinderkleding, sieraden en andere gadgets uit Holland, speciaal voor Nederlanders in het buitenland. ik zou zoiets maken met een stofje als in de link hier boven en dan een blauw rokje er onder en een wit blousje kan evt bij kouder weer een legging of maillot onderen een vestje over succes liefs Hellen