Hoi! Mijn broertje ging net popcorn maken en die heeft hij laten aanbranden. Het hele huis stond natuurlijk blank toen hij de magnetron opende. We hebben gelijk alles open gezet en de ramen staan nog steeds open maar die misselijkmakende verbrandingslucht hangt er nog steeds :x:x Hoe kan ik dat weghalen? Iemand tips?! Please help want het is echt vies :x:x
NooNooman zweert bij een pannetje azijn op het vuur bij nare luchtjes... Wellicht het proberen waard?
@NooNoo; Bedankt voor de tip! Heb het net gedaan - het hielp een beetje. Nu staat er in de huiskamer een geurkaars te branden en ben in de keuken aan het koken dus hoop dat dat die vieze geur helpt verdrijven...
Gadverdamme, zooooo vies!! Edgeman vorig jaar ook laten gebeuren. Magnetron zwart (uiteindelijk geel..) en die lucht, bleghh!! De geur ging uiteindelijk wel weg, maar zo vies inderdaad. Geen tips eigenlijk, sorry!
Ja erg he?!! Ik was er ook erg blij mee....was wel een extra duwtje om een nieuwe te kopen. Volgens mij helpt dat spul van HG wel om het weg te halen..
@Edge; Hij moest het schoonmaken met HG, het is wel minder maar nog niet helemaal weg. Ga het morgen zelf nog even proberen.