baby al ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuw89, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo!

Ik heb een vraagje, sinds een paar dagen heb ik echt een enorme ongi gevoel onderin me buik en een soort drukkend gevoel.
    ook is me buik opeens lager gaan hangen?
    Kan het al zo zijn dat me kindje al zo vroeg aan het indalen is?
    En zoja is dit erg?

Bedankt alvast!

Groetjes!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi!

Klinkt wel als indalen. Bij mij begon het ook rond de 27 weken. Het zegt verder niks over hoe je zwangerschap verder gaat verlopen. Ook niet dat je eerder gaat bevallen ofzo. Ik liep ook gewoon 4 dgn overtijd helaas. Ik had wel ook heel vroeg last van voorweeen en daar werd ik niet goed van! Maar genoeg over mij... Het is helemaal niet erg als je baby nu al indaalt. Het kan dan in ieder geval niet meer draaien!

3. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    27 weken lijkt me wel vroeg maar ik weet het ook niet zeker hoor!

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hier ook een indalend kind met 27 weken....buik is naar beneden gezakt en krijg weer meer adem...ik weet ook niet echt of het normaal is :(

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben al 32 weken en de baby is nog niet ingedaald en ligt ook nog steeds met het hoofdje naar boven
    :(

maar ja je kunt er toch zelf niks aan doen.
    dus gewoon afwachten

6. Marleen2109

Niks aan de hand meiden! Echt waar! Pas als je nu weeen e.d. gaat krijgen dan is het tijd om aan de bel te trekken. Vraag bij de volgende afspraak maar aan de gyn of VK of je baby al aan het indalen is of zelfs al vast ligt. Ze kan je er ook wat meer over vertellen en echt geruststellen.
    Het enige nadeel van indalen is dat je straks het gevoel krijgt dat er een bal tussen je benen zit. Het voordeel is dat je maag weer wat meer ruimte krijgt!

7. Marleen2109

@ Lovelyengeltje: Meis, het zegt nog niks. Het kan heel snel ineens allemaal anders zijn. En net wat je zegt: je kunt er weinig aan veranderen! Het komt allemaal wel goed!

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hier al een ingedaalde baby vanaf 25 weken.
    Gynaecologe vond dit niet onrustwekkend.

Deel Deze Pagina