Help!! Ik kan geen goede oordoppen vinden!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik slaap al jaren met oordoppen. Eerst kon ik het goed af met herriestoppers. Toen ging ik over op een goedkoper merk van kruitvat. Man wat zijn die dingen goed zeg! Ik hoor niets meer. Geen man die snurkt, m'n kindjes niet, geenbuitengeluiden, geen wekkers helemaal niets!! En nu verkopen ze ze niet meer. :( ik kan niet meer wennen aan andere oordoppen. Ben naar beter horen geweest en heb heel veel andere oordoppen geprobeerd. Maar ik hoor alles als ik ze in heb. En slaap dus slechter. Op maat gemaakte oordoppen helpen ook niet. Heeft iemand tips voor goede? Of verkopen ze ergens toch nog deze misschien?

Kruidvat Voordeelkrant 24 mei t/m 5 juni 2011 - Powered By Publitas - pagina 66 & 67 van 84

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik koop ze bij de Hema, lijken er erg op hebben alleen een iets rondere bovenkant.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik gebruik precies dezelfde oordopjes als jou, zijn te koop bij trekpleister! Kruidvat heeft ze idd niet meer maar die van trekpleister zijn dezelfde.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Echt waar? Zelfde doosje ook? Hmm maar even googlen waar de dichtstbijzijnde trekpleister is.

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wat ik me afvraag: Hoe hoor je de wekker als je niks hoort? :D

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vraag me het ook af hoe je het met de wekker doet. En ik zou zelf mijn kinderen wel willen kunnen horen als ze huilen.

7. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik slaap altijd met oordopjes en hoor de wekker. Ik hoor zelfs mijn kinderen, heb dan wel de babyfoon naast me staan voor de zekerheid, maar zonder babyfoon hoor ik ze ook. En nog eerder san manlief zelfs ;)

Ik heb de oordopjes van Otalgan, 2 paar in een gekleurd doorzichtig doosje. Had eerder die van de Hema, maar die sluiten niet goed genoeg af.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik hoor de wekker niet m'n man laat hem altijd elke 5 minuten afgaan vanaf half 6 en dat vind ik zoooooo irritant. En dat terwijl ik dan nog anderhalf uur kan slapen. Dus m'n man maakt me wakker als hij gedouched heeft of als de kids wakker worden.
    En als er iets met de kinderen is hoort m'n man het. M'n kinderen kletsen allebei in hun slaap. Hebben ze van hun vader haha. Dus daar word ik ook wakker van en dan duurt het weer heel lang voor ik weer slaap val. Daarom gebruik ik dus oordoppen.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Aha die moet ik dus absoluut niet hebben als jij zegt dat je alles hoort.

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik hoor mijn dochter ook gewoon hoor! Gebruik ook deze, vind ik erg fijn!

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mochten ze nu niet de goede hebben bij de trekpleister, dan zou je eens kunnen kijken bij een bouwbedrijf. Die hebben vaak ook van die flexibele oordopjes en die zijn ook erg goed. Die worden ook gebruikt bij autoraces en het gebruik van machines.

12. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Jaren geleden (met dank aan mijn snurkende ex) heb ik alle oordopjes geprobeerd en ik vind deze echt de beste!:
    Mack's Pillow Soft Earplugs

Niet plakkerig zoals Ohroprax en ook niet zo kriebelig als die herriestoppers.

13. Ik gebruik ook de oordopjes van Otalgan.. Vind ze heel fijn.

En ja, ik hoor gewoon de wekker, en mijn zoon als dat nodig is.. Klinkt raar, maar tis echt zo..

Zonder oordoppen doe ik geen oog dicht. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar het lukt me niet..

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja zijn precies dezelfde doosjes als die van de kruidvat. Vind ze ook super goed en goedkoop.

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik gebruik ze omdat mijn man altijd met het raam open wil slapen maar ik dan niet kan slapen door alle herrie uit de straat en de auto's en dus geen oog dicht doe. De kinderen en de wekker hoor ik wel gewoon, slaap nogal licht;)

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had eerst groene oordopjes die leken op die van Otalgan. Perfect! En ook die verkopen ze niet meer :( Nu weer Otalgan en dat gaat op zich wel, maar niet zoals die andere.

Heb ook bij Hans Anders 10 euro betaald voor een setje, nou dat is bagger! Hoor alles nog heel duidelijk!

Dus zou zeggen; otalgan.

Ik hoor mijn kleintje en de wekker trouwens ook prima hoor. Hoor alleen geluiden van buiten en van de buren niet meer ;)

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    welken helpen het beste tegen een snurkende man, die nu 9 van de 10 keer verhuist omdat ik gek wordt, tis niet alleen het gesnurk, maar ook het harde zuchten bij in en uitademen wat die kan maken, pff tis zo irritand. maar heb niet de middelen om tig sooorten doppen te proberen, heb al wel eens wat gekocht oranje dopjes in een doorzichtig doosje geen idee meer wat voor merk het was. maar die vielen uit de oren. (of ik deed het niet goed)

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zou die van de trekpleister halen, ideaal zitten 10 setjes in voor 4,99 en blijven altijd zitten.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had eerst altijd herriestoppers, maar die zitten niet lekker en ik hoor nog steeds herrie.

Nu al tijden Otalgan. Bevalt me goed.

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wat kosten die otalgan dan?
    Ik wil het liefst niets meer horen. (dat doet manlef qua kleine man wel met de babyfoon), en als ik de babyfoon zou horen zou ik nog niet zo erg vinden maar verder het lifs geen enkel geluid.

Deel Deze Pagina