mis mijn gezin :(

Discussion in 'De lounge' started by Suprise, Aug 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    mijn kleine man is voor drie weken naar zijn vader. Mijn lief is weer aan t werk en dat betekend dat ik hem niet eerder als vrijdag of zaterdag weer :(:bij me heb. Wel een heel gemis na 3 weken samen vakantie vieren.
    Mis ze en voel me alleen:(

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jou!

Probeer wat afleiding te zoeken... Afspreken met vriendinnen, sporten..

Sterkte!

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    overdag gaat het prima. lekker bezig en dan is er niets aan de hand.
    Maar s'avonds als ik op de bank zit, bah. dan is het hier zo stil en rustig. Zoek idd veel afleiding maar er ontbreekt iets....

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Vervelend!

Misschien juist 's avonds met vrienden afspreken?

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    moet er smorgens om 05.30 weer uit dus dat is niet echt verstandig. Kan nu niet slapen.... Normaal ben ik het wel gewent maar nu na een heerlijke vakantie is het gewoon ff hard gelach.

6. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Snap het, vervelend! Hier ook een vriend die voor 3 mnd weg is voor werk. Ik heb nog vakantie, dus dan merk je het des te meer...

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Idd ik heb dan geen vakantie meer maar toch is het anders als normaal. Zit door de weeks altijd alleen, heb er weinig tot geen moeite mee alleen op deze momenten. Vandaag kleine vent ff gesproken en de grote man spreek ik elke avond. Zal blij zijn als het sept is en alles weer in het normale ritme zit

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe oud is je mannetje? Zonder vriend ben ik ook gewend, maar zoontje 3 wkn niet zien pft, moet er niet aan denken! Leef dus met je mee...

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    zoontje is 6 dit is de 4e keer dat hij drie weken bij papa is. In het normale ritme hebben we ook een co-ouderschap en is hij om de week bij papa maar goed na een heerlijke vakantie en beide mannen sinds gisteren weg is wel ff wennen

10. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Sterkte! mijn dochter is ook voor 3 weken naar haar vader nu.(de jongste is wel thuis )

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Bedankt voor de reacties. Gaat nu weer een stuk beter. Was gewoon ff zo'n momentje

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Herkenbaar, mijn dochter is nu ook bij dr vader. Het scheelt dat ik t deze week heel druk heb, ik moet straks richting Duitsland voor m'n werk (bleh treinreis van 6u, zo saai!) dus geen kans om zielig eenzaam op de bank te zitten ;)

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Ons kindje ligt al 13 weken in het ziekenhuis en natuurlijk zien we hem overdag wel maar het gemis is ook zo erg. Het oncompleet zijn als gezin, bah

14. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Wat erg. Heel veel sterkte. Een gezin niet kompleet is idd niet leuk maar een ziek kindje...... nogmaals heel veel sterkte

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Probeer 's avonds ook een keer wat te plannen met vrienden/familie en anders eens lekker optijd naar bed of een filmpje aan! ;)

Heel veel sterkte nog ff tot vrijdag en dan nog 2 weekjes en zie je, je kleine man weer!

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Vreselijk! Hopelijk kan ie snel weer naar huis!

Share This Page