Hoe vallen de kleertjes van Noppies? Groot/klein/normaal? Ik twijfel of ik maatje 56 of 62 moet nemen namelijk.
Iedereen zei 'klein' toen ik er mee bezig was wat te kopen. Uiteindelijk toch 2 setjes 50 gekocht en die heeft onze vent met 52cm, 3640 gram nog 4 weken aan gehad. 56 kan ook wel prima hoor, maar dan sla je wel de rest om. Wel mooi dat het small valt, maar verder prima op lengte.
Noppies is zeker mijn favoriet, voor mijn vrij lange smalle zoontje. Het heeft een mooie smalle pasvorm, en mouwtjes zijn lang genoeg. Broekjes vallen qua lengte vrij normaal geloof ik.
mooi op maat, wij hebben bij de geboorte van de eerste maat 56 gebruikt. was nog wel wat lang maar omdat het mooi smal valt. prima te dragen. zou voor de geboorte niet voor 62 gaan. tenzij bekend is dat 't een grote baby zal zijn misschien, maar dan nog.. hier pas met 3,5 maand in 62.
Voor zover ik weet viel Noppies vroeger altijd klein, maar tegenwoordig goed op maat. Inderdaad wat langer en smaller, stond mijn zoontje erg mooi. Hier heeft hij ook zeker 4 weken maat 50 van noppies aan gehad en hij is geboren met ruim 7,5 pond en 53cm. Maat 56 van Noppies heeft hij ook gewoon aan gehad totdat hij met alle andere kleding ook naar 62 ging, zo rond de 2,5 maand. Zou dus voor de geboorte echt niet groter dan 56 kopen.
Ik hen toevallig een setje van noppies besteld in maat 50. Maar het broekje lijkt mij vrij kort. Dus heb hetzelfde setje nu ook in 56 besteld zodat ik ze kan vergelijken. Welke ik denk dat de beste is hou ik en de andere stuur ik terug
Hier was de jongste 3930 gr en 53 cm Maat 56 zat perfect. Voor de tweeling zou ik nu voor maat 50 gaan.
Bij mijn oudste twee viel Noppies klein! Bij mijn jongste normaal, dus ze hebben vast het een en ander veranderd.
Zl heeft zelfs 8 weken 2 noppies shirtjes maat 50 aangehad. De blauw/wit gestreepte en blauwe met witte ster. Die je veel ziet. De vallen idd lang en smal waardoor ze prima een tijd te dragen zijn. Zl was 51cm en 3430 bij de geboorte. En met 8 weken 4920gr maar hij is/was wel erg smal.
Bij mijn zoontje valt Noppies precies goed. Hij is qua lengte precies gemiddeld maar is wel smal. De kleertjes sluiten altijd mooi aan. Ik ben echt Noppies-fan!