Nou, wat een gedoe allemaal he hahaha Maar de keus wordt al een stuk makkelijker, huis A is verkocht! Kreeg net telefoon... Dus helaas... Nu gaan we vanmiddag nog eens kijken bij huis B... Even zien of mijn gevoel nog steeds zo is, plus, ook gerichter kijken naar wat er al is, en wat zijn de mogelijkheden... Ik wil namelijk de wasmachine niet op de badkamer, maar dat kan misschien beneden in het bijhokje gemaakt worden... Wat een ellende die huizen... Hahaha
Ik zou voor b kiezen,vind t heel mooi Wij wonen nu nog in een huis uit 1960,maar die zijn echt gehorig. Gaan straks naar een herenhuis uit 1911,solide gebouwt. Hoe zijn de buren daar??? Ook belangerijk
Als ik de foto's zo zie dan zou ik voor A gaan. Het scheelt nog niet eens zoveel in prijs ook trouwens. Als het nu kan met de hypotheek, makkelijk kan, dan zou ik voor A gaan. Het oogt een stuk ruimer, en de tuin ook gezelliger. Maar volg je gevoel! Ga bij beiden gewoon nog eens kijken
Ik zie dat bus a verkocht is. Huis b vind ik mooier maar echt wel klein, ook qua opbergmogelijkheden en wasmachine aansluiting. De tuin vind ik er benauwd met die muren, wat voor pand staat erachter?
Ik zou je niet teveel lagen leiden Door de sfeer. Ik zou zelf meer kijken naar de ruimtes, indeling en omgeving. Ik zou dan ook eerder kiezen voor a. Van buiten Veel lekker en dus groter. De baksteen muren een open haard zijn zeker niet mijn smaak. Maar denk er gestucte men bij een het ziet er al heel anders uit. Dit huis kan helemaal naar je smaak gemaakt worden. Verbouwing ie nu niet leuk, maar dek dat je er later heel blij mee kunt zijn. Veel ruimte ijs altijd fijn als je het kunt betalen
Eens. Dat de inrichting, de muren en de vloer prut zijn moet je doorheen kijken. Het lijkt mij een ideale, grote woning met een leuke tuin en mogelijkheden in de buurt. Huis B doet mij vanaf de foto´s helemaal niks.