Onze zoon heet Morris, dus ik kies uiteraard voor deze naam. Moet zeggen dat nog nooit iemand de naam heeft afgekort, dus denk dat dat in de praktijk wel mee zal vallen.
Ik heb op Morris gestemd, geweldige naam! Otis vind ik ook een leuke naam, maar is volgens mij wel heel erg 'in opkomst'. Ik zie de ene na de andere Otis geboren worden om mij heen. Morris is dus wat origineler. Dubbele namen ben ik niet zo van.
Van deze drie namen, vind ik Morris het leukst. Ik geloof trouwens niet dat het afgekort zou worden naar Mo, eerder naar Mor (als het al wordt afgekort).
Super dankjewel allemaal !!! Denk dat we inderdaad voor Morris gaan. Ik ging gisteren bij de crèche langs voor een kennismaking, en daar loopt blijkbaar al een Otis rond, dus helemaal een bevestiging Zo van die kleine tekenen doen het wel ... Mijn echtgenoot zag vorige week een nummerplaat met 'MORRIS' dus zal toch wel iets willen zeggen!
Ik vind het allebei niet echt geweldig leuke namen (meer voor een hond ) maar vind Morris iets leuker.