Ons zoontje heet Bram en we willen graag een soortgelijke naam. Eerder had ik al een Poll geplaatst met de namen Lotte en Sanne erin maar die gaan het beide toch niet worden, we hebben er niet het gevoel bij gekregen waar we naar op zoek waren. Nu merken we beide dat we een sterk gevoel aan het ontwikkelen zijn bij de naam Mila, wat denken jullie ervan?
Ik vind bram en Mila wel leuk bij elkaar passen. Persoonlijk vind ik Mila echt iets voor een kind en minder voor een volwassen maar opzich een prima naam lijkt me
Mila is zo'n naam waarvan ik niet begrijp dat hij zo populair is. Vind het echt geen verschrikkelijke naam, maar heb er op de een of andere manier echt niks mee. Vind de naam wel prima bij Bram passen en als het voor jullie goed voelt; gewoon doen.
Eerlijk: verschrikkelijk Ik snap niet dat de naam zo populair is en ik vind 'm daardoor nog erger denk ik. Ik vind het erg lomp klinken. Een vrouwelijke vorm van Milan, wat ik ook geen naam maar een stad en voetbalclub vind. Voor een hond vind ik het wel een leuke naam, maar ik zie het bij een volwassen vrouw niet voor me. Mika, Mira en Nila vind ik wel leuk, maar Mila, nee... Ik vind de naam ook niet bij Bram passen. Dus nee, sorry, gaan fan hier Misschien vinden jullie Isa nog mooi? Heeft enigszins dezelfde klank als Mila (maar dan niet zo lomp ) en past mooi bij Bram. Of Lisa, Mia, Nina, Lina, Liva, Nika, Pia, Vita, Riva, Vika..?
Ik vind Mila zelf echt helemaal niets en snap de populariteit niet zo. Maar als jullie hem mooi vinden, waarom niet?
Oh wat grappig om te lezen dat er meer denken zoals mij. Ik dacht dat de meeste de naam heel leuk vonde nl. En ik snap daar dus ook niets van. Ik heb er ook helemaal niets mee. Klinkt zo tuttig ofzo. Het is niet de meest vreselijke naam. Dus als je hm geweldig vindt gewoon doen. Maar ik snap de populariteit ook niet.
Onze dochter heet Mila! Dus ik vind de naam erg mooi! Hier in de buurt de naam.nog niet gehoord We krijgen veel positieve reacties op de naam Vind het prima bij Bram passen
Ik vind hem wel ok, maar wel erg populair. Twee kindjes op mijn groep heten zo en mijn buurmeisje. Ik vind hem wel leuk passen bij bram. Ik ken ook een Bram en Nora, dat vind ik ook een mooie combi.
Ik vind hem heel mooi. Het is wel een ander type naam dan Bram maar het kan wel bij elkaar. Ik snap dan de populariteit van namen als Sem, Daan, Sanne en Lotte weer niet dus dat heeft met smaak te maken.
Mila vind ik een mooie naam,alleen hoor je het iets te vaak naar mijn mening. Suggestie Jamilla,Jamila
Hij stond hier ook op het meisjes lijstje. Maar ik vond hem uiteindelijk ook te populair. Maar, wel prachtig! Mia vond ik trouwens nog net iets mooier, om je even nog een idee te geven haha.
Precies dit. Ik heb vanaf het begin af aan niet begrepen dat mensen Mila zo'n leuke naam vinden.. Maargoed in het vorige topic ook aangegeven dit bij Lotte te hebben dus we hebben gewoon een andere smaak denk ik. Naar mijn mening bestaan er iig genoeg andere hele mooie namen bij Bram.