Help! Ik kan niet lopen op ballerina's.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammietammie, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik loop prima op de mijne. Maar ik heb ook wel geluk met mijn voeten: geen issues, meteen zomerklaar zonder gedoe en geen zweetvoeten. Ik loop ook gemakkelijk op hakken.

Wel krijg ik zoals ieder ander in schoenen die en niet goed zitten, en geen leer of stof zijn, blaren. Maar mijn 10 euro ballarina's zitten goed, dus geen issues :)

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Koop goede ballerina's. Van een merk. Ze zijn sterker en betere zolen. Ik kan ook niet lopen op die goedkope dingen. Ik heb zelf instappers van e.sprit die zijn stevig.

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik dacht laatst dat ik mijn ballerina's heel goed had ingelopen, maar toen deed ik ze ook daadwerkelijk aan naar mijn werk en na de middagpauze heb ik ze uitgedaan en niet meer aangedaan daarna. Twee blaren op mijn kleine tenen en ik kon ze met geen mogelijkheid meer aan. Gelukkig had ik mijn laarzen in de auto liggen, want ik weet niet hoe ik het anders had moeten doen. Dus ik hou het maar op sneakers, slippers of mijn nep birkenstocks.

Vind het overigens wel jammer :(

4. Vaya

Vaya Niet meer actief

Ik vind ze niet lekker zitten en vaak zijn ze te wijd voor mijn voeten, waardoor ze uitvallen :D

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vreselijk vind ik ze. Ik koop er geen meer. heb nu sandalen met sleehak van Gabor. je betaalt meer maar je hebt wat. ik weet niet hoe ballerina's van Gabor zitten. het is wel een echt comfortmerk.

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    mij lukt het ook niet en ik heb er al enkele geprobeerd ...heb er gekocht met het idee van ik wen er wel aan maar ik ervaar het net zoals jij als een erg vermoeiende tocht en ben dan superblij als ik ze uitgooi en terug birkenstocks aantrek.lekker elegant ;)

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik loop meestal op ballerina's mn hielen kappot... heb liever schoenen met een bandje!

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb een paar van Tommy hilfiger die super zeer doen en 2 paar van de primark voor 6 euro. Die van de primark lopen heerlijk, net pantoffels.

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Geen last van, loop er zo de hele dag op. Heb ze bij van haren vandaan.

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    De enige ballerina waar ik goed op loop is S Oliver! En ik heb heeeele moeilijke voeten! Breed bij de tenen, hoge wreef.. Dus ik kan eigenlijk bijna nooit op pumps lopen :(

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik kan ook niet op ballerina's lopen. Bij mij is de reden dat ik zeeeer smalle voeten heb en er meteen uitsloef, zowel in de breedte als bij de hiel, zelfs bij de dure à €120 van de speciaal schoenzaak.

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heb ooit dat soort schoenen voor het eerst gedragen in Las Vegas, het was er droog en warm en mn voeten zetten uit (normaal geen last van) dus daarna nooit meer aangehad! ;)

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn voeten zijn dan weer te breed. En bovendien krijg ik na langer dan een half uur lopen met zo'n schoenen gegarandeerd zere voeten, wegens te weinig steun.

Ik draag mijn "winterschoenen" (lage zwarte stevige schoenen) af. En voor de rest loop ik af en toe op sneakers. Maar dan enkel als ik niet veel moet wandelen.

En op vakantie op 't strand draag ik heel veel mijn Teva-sandalen (oerdegelijke quasi onverslijtbare sandalen die bestand zijn tegen wat water).

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hier ook iemand die lang niet alle ballarina's aan kan hoor, ligt er echt aan waar ze weg komen. heb nogal smalle voeten, dus uit de meeste slip ik continu. heb nu een paar die wel erg goed zitten! gewoon een kwestie van veel in winkels passen.

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik kan ook niet op ballerina's lopen, zelfs sneakers niet. Ik heb steunzolen en die moeten ook ergens in he ;) ik heb 2 paar laarzen met kleine hak die gebruik ik voor als ik ergens naar een verjaardag ga of uit eten. Voor de rest m'n sportschoenen in de winter en birkenstocks in de zomer. Ik was jarenlang jaloers op mensen die leuke schoenen aan hadden. Maar ik heb mij er bij neergelegd. Birkenstocks lopen perfect en m'n sportschoenen MET steunzolen vind ik net ff belangrijker dan uiterlijk.

16. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik heb hetzelfde hoor! @ts. Ik heb ook altijd pijn aan mn voeten in die dingen.. vroeger dan dacht ik wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. maar nu denk ik; no wayyy. Ik hou het lekker bij sneakers ofzo. Maar vooral onder een rok ofzo staat het wel leuk! wel jammer dus!

17. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik draag ze ook veel zomers afgewisseld met slippers. Ik moet ze wel altijd inlopen. Ik heb ook speciale hielkussentjes die je in de hiel van de schoen moet plakken anders krijg ik blaren. Maar als ze eenmaal ingelopen zijn lopen ze super en slippen doen ze niet...

18. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ik heb ze van gabor.. Heb de tip gekregen om kousenvoetjes te dragen omdat ik altijd blaren op mn hakken kreeg van de schoenen en sinds ik die draag nooit meer last van gehad en ze komen niet onder de schoen vandaan.. Ideaal!

Deel Deze Pagina