die tijdsindeling ga ik ook zeker wat mee doen. Ik ben gewoon helemaal verward af en toe en ik begin dan aan iets en maak het dan niet af enzo. Mijn man heeft trouwens ook duidelijk uitgelegd waarom hij belde en niet ik. Mijn man heeft ook gezegd dat dit niet zomaar iets is en dat het echt serieus is.
Lekker naar jezelf luisteren Krokus. Jij bent nu belangrijk. Goed van je dat je stappen ondernomen hebt. En inderdaad niet handig van je bedrijf om je nu al te bellen. Hij had ook aan de telefoon kunnen vragen hoe het met je gaat, uit puren belangstelling. Zet hem op!
zelfs dat heeft ie niet eens gedaan he. hij zei alleen, hoi Krokus ik wil met jou een koffiegesprek kun je morgen middag? ik zo: uhhhhhh nee want dan heb ik een kind in huis hij: dan kom je vanmiddag rond drie uur maar. ik:uuuuhhhh tuuut tuuutt tuuuut had ie opgehangen. en toen heb ik dus mijn man gebeld dat ik dit niet normaal meer vind en dat ik echt niet ga bellen.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa........ niet normaal. Voordat je het boek de pijn de baas gaat kopen, hij heeft ook nog een andere versie geschreven: De angst de baas. Ik heb het besteld en krijg het over 3 a 4 dagen thuis gestuurd. Dan kan ik je misschien ook vertellen of je hier meer aan hebt.
@Krokus! wat een lamzak zeg! bah! Nou, ik had ook mijn man dan laten bellen!!! Meid heel veel sterkte met alles wat je nu doormaakt. xxx
dank je wel. het gaat best wel goed met me, ik voel me een heel stuk beter met deze medicijnen. en natuurlijk omdat ik hier op het forum mee lees en schrijf.
Ja, inderdaad.. (of opschrijven voor jezelf in een dagboek) Dat helpt mij altijd wel. Ik schrijf altijd!!! Alleen let ik nu even niet op de spelfouten! Die medicijnen helpen dan dus wel snel zeg. ik kan er nog niet over meepraten over zoiets voelen, en kan je ook echt geen advies geven. Toch vondt ik het advies van Prinses wel fijn. Misschien ga ik daar zelf wel iets mee doen
ja dat advies van Prinses kan iedereen eigenlijk wel gebruiken, super goed, ik ga het morgen gelijk toepassen.
Bah wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit. Veel sterkte Krokus!(en laat je niet gek maken door je supervisor-eikel hoor!)
Ik ben ook een tijdje depressief ( tenminste dat werd me verteld ) geweest maar ben toen extra niet aan ad begonnen omdat er bij werd gezegd dat ik flink aan zou komen ( en dat was dus een van de redenen dat ik flink in een dip zat ) dus zou niet weten of dit wel of niet normaal is ? Zolang je toch blijft eten , al is het weinig , zal het toch wel meevallen ! Heb er trouwens ook een schurfthekel aan als supervisors of bazen al zo snel bellen als je je ziekgemeld hebt en al helemaal dwingen om een gesprekje aan te gaan
Ik heb het boek ontvangen. Dus ga meteen beginnen met lezen. Je hoort van me of het wat is of niet. Zo op het eerste gezicht denk ik dat je meer hebt aan de pijn de baas.
Ik heb de helft al uit. Ik zou toch gaan voor angst de baas. Erg herkenbaar allemaal en praktisch. Ook veel overeenkomsten met pijn de baas.
Net belde een medewerker van personeelszaken of ik niet wilde praten over waarom ik niet kon komen werken. Ik heb me vanaf vorige week maandag ziek gemeld. Ik heb 4 mei een afspraak bij de arboarts maar dat wilde ze niet afwachten en ze wilt persee dat ik daar naar toe kom om te bespreken hoe ik het beste kon reintegreren. Nou daar is totaal geen sprake van heb ik gezegd maar ze is het er niet mee eens. Ik heb gezegd dat ik niet kom en dat ik het met mijn man erover zou hebben. Gelijk mijn man gebeld, ik stond te trillen op mijn benen niet normaal. Nu is mijn man met haar aan het bellen. Pffff, ben ik verplicht om naar het werk te gaan?
uhm nee! je bent zeker niet verplicht en al helemaal niet als je al een afspraak met de arbo arts hebt! pfff wat erg zeg dat ze daar zo moeilijk doen omdat je ziek bent, en je na n week al willen laten reintegreren! nou hoop dat je man ze ff flink de waarheid verteld!
ja echt niet normaal, en ze zei ook nog, ja dat je je ziek meldt wil niet zeggen dat wij dit accepteren . wat een maf wijf zeg, niet normaal meer. Ik ben nu ook helemaal onrustig en kan dat wijf wel wat aan doen. zou ik die arboarts niet kunnen bellen?
en ik werk daar al bijna vijf jaar met nog geen 3 ziekmeldingen tot nu toe. en ik werk maar 20 uur, waar doen ze moeilijk over zeg.
nou denk inderdaad dat je daarover wel een klacht kan doen bij de arboarts! zou het in ieder geval proberen en even bellen en vragen wat je ermee moet doen, dat hun "gezeik" het er echt niet makkelijker op maakt.. niet accepteren? hebben ze n keus dan?? Nee!
Eh , ze hebben dacht ik zo niet echt een keus Als jij niet kan komen werken omdat je lichamelijk of geestelijk niet in orde bent dan hebben ze niets anders te doen dan dit accepteren , niemand kan jou dwingen om te komen werken als jij er niet aan toe bent .... zou ook de arbo arts bellen en de situatie uitleggen ...
Schakel per direct je arbo arts in. Dit kan toch zo niet? Hoe kan je nou aan je herstel werken als je werkgever je zo op je huid zit? Doen hoor!