Ha! dit heb ik dus inderdaad ook! Sinds een paar dagen voor de positieve test. Ik slaap meestal wel direct in, maar wordt dan om 3 uur weer wakker, en kan dan ook niet meer slapen. Of ik val een kwartier voor de wekker weer in slaap. Ik heb nu heerlijke walletjes, en te weinig slaap hoofdpijn. Hopelijk wordt dat binnenkort wat beter.
Ik slaap ook zooooo slecht! Eerder naar bed gaan helpt niet want dan lig ik ook lang wakker. Als ik slaap dan word ik wakker en lig ik lang wakker. Hopelijk gaat het snel beter!
Ik slaap ook al zo slecht. Het inslapen is geen probleem, maar tegen vier uur klaar wakker en niet meer kunnen slapen. Ik ben nog maar net 4 weken zwanger. Hoop echt dat dit kwaaltje snel over is....
Het is echt vervelend he Zijn er nog mensen met tips die goed werken? Bij mij helpt het wel mijn hoofd goed leeg te maken en geen tv meer in bed. Ga nu ieder avond gelijk met mijn man naar bed en we nemen dan even een half uurtje samen de dag door, gewoon alles wat we gedaan hebben aan elkaar vertellen.. daar wordt ik wel rustig van..
Ik slaap ook slecht, sinds een paar dagen. (ben nog niet zwanger zover ik weet) Bij mij werkt een kersenpittenzak erg goed, dan heb je lekkere warme voeten en slaap je sneller. Ook lees ik meestal een 10/15 minuten.
Haha, ja heel herkenbaar. Heb hier mijn eerste zwangerschap ook enorm last van gehad. Nu slaap ik alweer drie nachten zo slecht. In slaap vallen lukt, maar dan ineens heel vroeg wakker en inderdaad gewoon niet meer in slaap kunnen vallen. En maar draaien en woelen. Haha, heb dinsdag 5 dagen voor mijn NOD heel licht maar zeker positief getest. Het rare is dat ik er de vorige zwangerschap geen last van heb gehad. Die keer is het kindje jammer genoeg weg gegaan bij ons.
Nou ben zelf ongeveer 6.5 wk zwanger en heb bv afgelopen nacht ook weer van 04.00-06.15 wakker gelegen..en ben nog zóo moe!snif snif... Mijn geluk is dat ik maar een half dagje hoef te werken tot 12.30... Vanmiddag nog maar even wat bij tanken... Fijne dag en werkse allemaal! Liefs, MG
Ik slaap nu ook al een aantal weken heel erg slecht. Ook heel erg vaak wakker. Ik slaap nu al met een voedingskussen in bed omdat ik al niet meer op mijn buik kan slapen. En ik ben echt een buikslaper . Dat helpt wel iets. Ook slaap ik met 2 verwarme kersenpitzakken. De ene keer slaap ik wel heel goed als mijn vriend tegen me aan kruipt maar de andere keer ook weer niet en kan ik beter alleen in slaap vallen. Geen touw aan vast te knopen hahaha
Gefeliciteerd .. dat lucht altijd op.. Ik heb zaterdag op zondag nacht zo een heerlijke nacht gemaakt
Ik ben ook een drama-slaper, niet normaal. Afgelopen weken rond kwart voor 4/4 uur wakker, en tegen half 6 val ik dan weer in slaap. Ik word vooral ook wakker doordat ik heel erg naar de wc moet. Als dat niet zou hoeven, zou ik wel wakker worden maar makkelijker verder slapen. Ik heb al vanalles geprobeerd: even er uit gaan en kamillethee drinken, juist minder drinken in de avond zodat ik niet naar de wc hoef, even woordjes leggen bij Wordfeud maar niets helpt echt. Nu lig ik als ik wakker lig maar gewoon na te denken/te fantaseren over de toekomst. Doe ik tenminste nog wat leuks. Tjjani85, heb je al een opbollend buikje dat je niet meer op je buik kan slapen? Ik ben ook wel een buikslaper, dus ik geniet nog even er van zo lang het kan...
Ik zal me dan ook maar bij het rijtje aansluiten... Ik heb een drie-dubbel slaapprobleem: 1. Ik ben een absolute rugslaper, dus nadat ik had gelezen dat je vanaf het tweede trimester niet meer op je rug mag slapen, probeer ik er maar alvast aan te wennen op m'n linker zij te slapen... Ik ben nog iedere dag wakker geworden op m'n rug! Kennelijk was ik als baby al zo, mijn moeder had m'n hele bed verbouwd om mij op m'n zij te leggen, maar ik woelde mezelf alsnog naar m'n rug... 2. Onrustige slaap door de zwangerschap en heb al verschillende soorten thee geprobeerd, maar ik droom veel en wordt vaak wakker... 3. Mijn man snurkt... Ik geloof dat dit nog wel mijn grootste probleem is, dat gaat namelijk niet na negen maanden over
Ik ben ook elke nacht klaar wakker. Eergister om 4 uur en vanmorgen om 6 uur wakker. En dan gewoon een uur niet kunnen slapen. en als dan de wekker gaat. zo moe zijn. En balen omdat ik het zo druk heb op me werk. En deze week 30 uur moet overwerken. En me collega's maar zeggen wat zie je er moe uit.... tsja..... 5 weken, niemand weet nog wat.
Ik ben nu 36 weken en ik slaap nog steeds op mijn zij. Bij het inslapen lig in wel op m'n zij om Dikkie Dik (voedingskussen) gekruld maar volgens m'n man draai ik als ik slaap gewoon naar m'n rug. Er zijn vrouwen die last krijgen van hun rug door het toegenomen gewicht van de baarmoeder, maar ik vind het nog steeds lekker om op m'n rug te liggen. Heb het hier met m'n vk over gehad en die heeft gezegd dat als je geen pijn hebt van een afgeknelde zenuw (dit gebeurt vaak) dat het geen kwaad kan... En dat je daar (als dat gebeurt) echt niet doorheen slaapt. Van slaap positie moeten veranderen is echt beroerd, vooral als je toch al slecht slaapt. Gelukkig heb ik ivm melkmachine het buik slapen een jaar geleden al afgeleerd (mis het nog wel... Maar ja dat schiet nou sowieso niet op )
Oh wat fijn zeg! Ik kan nu sinds een paar dagen ook weer lekker doorslapen heel de nacht. De echte moeheid is nu toegeslagen!