Ik heb gisteren positief getest ochtenurine met kuidvat en matcare. Vanmorgen weer getest met ochtenurine en kruidvat werd ietsje donkerder en matcare wel heel duidelijker donkerder. Ook met de digitale getest en die gaf zwanger aan 1-2 weken. Ik dacht net doe nog een testje en doe is hetzelfde als vanmorgen en nu is het streepje bij de kruidvat het zelfde als vanmorgen. Kan dit?ik had een half flesje spa blauw op ongeveer een uur daarvoor. Sorry,maar ben nog al erg onzeker na 2 miskramen
dat is heel normaal aangezien de hcg om de dag verdubbelt dus maak je niet druk... en sowieso met ochtendurine test je positiever
idd het is heel normaal.. dat het streepje nu na wat drinken hetzelfde is als vanmorgen kan goed hoor.. bij mij werden testen ook niet donkerder als ik het met ochtendurine deed, maar was hij om 20.00 's avonds bijvoorbeeld net zo donker als met ochtendurine dus dat zit wel goed meid liefs daantje
Thanks meiden! Stelt me iets gerust. Morgen ga ik niet testen omdat ik dan zeker weet dat het vrijdag gestegen is. Ik durf ook nog geen banner aan te maken,omdat ik nog wel behoorlijk onzeker ben.
Toch net weer getest,mijn gevoel zei dat ik moest doen. En ja hoor....de digitale zwanger/nietzwanger geeft ook ZWANGER aan. En dat met urine om 15.30 uur. Dit geeft me een iets beter gevoel en hopelijk gaat het zo door.
Gefeliciteerd Jari17! Ga nou maar lekker genieten anders kun je de aankomende 12 weken nog in spanning blijven zitten. Gewoon loslaten en genieten. Als er weer een miskraam aan zit te komen kun je dat toch niet tegenhouden.
spannend joh! gefeliciteerd! Gooi er niet teveel testen tegenaan, tis wel duidelijk Hoop voor je dat het allemaal goed gaat! Ik vind het ook spannend hoor, die eerste weken! Brrrr! En dat terwijl het bij mij de eerste zwangerschap is. Heb maandag 1e echo, maar vind het heeeeel spannend! Probeer er in ieder geval van te genieten!