Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik zou in jouw geval ook voor ivf gaan. Qua terugplaatsen zou ik eerst maar eens kijken wat je ‘opbrengst’ is. Of moet je dat echt vooraf bepalen?
Ik ben 39. Twee kindjes zijn van harte welkom. Maar de zwangerschap lijkt mij erg spannend omdat die toch veel risicovoller is.
Ja ze willen dat bij mijn kliniek echt, die MOT10. En ik heb vooralsnog veel vertrouwen in deze kliniek, dus ik heb dat wel gedaan. Ze zullen het niet voor niks vragen denk ik dan.
Okee. Mag ik vragen waar je loopt? Heb proberen terug te zoeken bij je berichten maar kan het niet vinden...
Wij hebben nu 11x KID gedaan (dus met donorzaad) en we gaan op de wachtlijst voor IVF. Helaas is die wachtlijst vrij lang dus in de tussentijd gaan we gewoon door met KID.
Jeetje zeg Al 11x en dus nog niet aan de beurt voor IVF. Ik kan rond half/eind oktober beginnen met IVF. Begin in de derde week van september al aan de pil daarvoor. En 1 oktober de tweede intake met de gehele uitleg over alle medicatie.
Wij staan pas sinds afgelopen maand op de wachtlijst en vanwege corona is die wachtlijst nogal opgelopen dus ze hebben ons al gezegd dat de intake sowieso niet meer in 2020 is en mogelijk pas na april volgend jaar.
Wat Lisa schrijft ben ik het mee eens. Ik zou ook eerst je 'opbrengst' afwachten en wellicht eerst gewoon 1 proberen. Misschien is dit DE manier voor jou en ben je direct zwanger. Ik duim in ieder geval hard!
Ik weet dat ik vertrouwen moet hebben maar het is wel lastig om vol te houden. Ik weet ook dat er veel meiden zijn die nog veel langer bezig zijn (geweest) en een veel heftiger traject hebben gevolgd maar toch heb ik soms dagen dat ik me flink slecht voel (en dat komt ook door andere dingen maar de combi is ook wel wat pittig soms). Hoop houden is het enige wat ik er zelf aan kan doen.
Oh zo herkenbaar je gevoel... En jouw gevoel mag er gewoon zijn he! Dat mag je ook best toelaten. Hoop houden is sowieso goed! Maar ook dat is de ene dag makkelijker dan de andere.
Precies. Ik heb een paar keer gedacht dat die poging wel gelukt was en dan is die teleurstelling weer zo groot, maar dat herken jij vast ook idd. Ik zit er aan te denken om te switchen van donor, misschien heeft dat nog zin...
Ja dat zou ik echt doen; switchen van donor. Die “tip” kreeg ik in mijn ziekenhuis al na 3 niet geslaagde IUI’s. Dus ik had voor de eerste drie 1 donor. En voor de laatste twee IUI’s en zodadelijk eerste IVF 1 donor.
Nee dat zou ik nu na zoveel pogingen ook overwegen idd. Er zijn vast nog andere potentieel goede donoren.
We hebben nu een donor die goed matcht met de afkomst van mijn vrouw dus ik begrijp dat ze graag die donor wil.. maarja. Misschien is er nog wel een andere donor die goed overeenkomt.
Heb je een Nederlandse donor via de kliniek/het ziekenhuis? Ik heb een donor via Cryos en kan echt uit veel kiezen. Maar daar betaal je ook voor..