Gevoelige borsten...wat doe jij?

Discussion in 'Zwanger worden' started by droom, Aug 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Wie heeft een goede tip??

Sinds 2 dagen heb ik last van hele gevoelige borsten. Langs de zijkant, aan de kant van mijn oksel staat er veel spanning. En mijn tepels doen ontzettend zeer, ook daar staat spanning op en soms lijkt het wel te branden.

Wat doen jullie als je hier last van hebt?? Ik heb dit namelijk nog nooit gehad.

Gr Droom

2. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik had er bij mijn vorige zwangerschap ook erg veel last van (en nu hele zere tepels....hopelijk goed teken!) maar wat bij mij erg goed helpt is koelen. Dan heb ik er veel minder last van. Zelfs een koud washandje erop helpt goed. Ik hoop dat jij er ook iets aan hebt!

Liefs,
    Natasja

3. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Oke ga dus maar even met natte washandjes aan de gang.
    Iemand nog een tip?

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik had nooit last van mijn borsten tot de laatste 2x elke keer zo'n anderhalve week voor ik mijn nieuwe periode kreeg had ik ontzettend last van mijn borsten de 1e keer zelfs naar de ha gegaan die zei dat het mischien te maken kon hebben met of een eventuele zwangerschap, omdat ik er nog nooit last van had gehad, dus daar hoopte ik natuurlijk op, of dat mijn hormonen zo veranderd waren dat het kwam omdat ik mijn periode moest krijgen en helaas is dat nu dus al 2x zo gegaan....

kan er niks aan doen ook niet met warme douche of washandjes zijn dan gewoon ontzettend gevoelig...

5. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Ik ben inderdaad ook al een keer naar de ha geweest voor pijn aan mijn borsten. Toen had ik last van de zijkant. Dacht dat daar misschien wat zat wat er niet hoorde. Toen vertelde ze, na een onderzoek, dat het te maken heeft met hormonen vlak voor je menstruatie inderdaad.

Maar ik heb nog nooit last gehad van mijn tepels, het doet echt super veel pijn..

Ben gisteren al in een warm bad geweest, maar dit was niet fijn. Kou heb ik net geprobeerd maar dan trekt de boel helemaal samen. Las ergens anders op het forum wat over borstencreme, dat ga ik maandag maar eens halen. Misschien helpte het.

Tips zijn nog steeds welkom want het is nog lang geen maandag!! Hahaha, als je ergens last van hebt is een uur al lang..

Gr Droom

Share This Page