hoi hoi dames ik hoop dat jullie mij misschien tips of iets dergelijks kunnen geven want ik word er letterlijk gek van.. zo en dan zal ik is even vertellen waar ik dan zo gek van wordt... ik krab mijn tepels letterlijk kapot tot bloedens toe... ik wordt er gek van en weet niet meer wat ik moet doen.. ik heb al geprobeerd met vasaline in te smeren en met sudo maar alles wat er tegen aan zit (bh) laat het jeuken... hebben jullie nog tips?? veel liefs en alvast bedankt !
Helpt een koude doek misschien? Hier ook wel eens jeuk, maar niet zo erg, dus kan je geen tips geven uit ervaring. Ik hoop dat je snel iets vind om het tegen te gaan...brrr jeuk is zo naar. Sterkte!
Overbodige vraag hopelijk; draag je kanten BH's van synthetisch materiaal, of gladde zachte katoenen BH's?
Ik vind de borsten creme van Zwitsal echt een uitvinding. Mijn borsten jeukte ook vreselijk. Maar ik vind dat spul goed helpen! En inderdaad, als je thuis bent.... Heeeeeeel snel die BH uit! Succes!!!
Borsten crème van zwitsal staat op de verpakking dat je t niet op je tepels moet smeren.. Even ter info
hier borstvoedingsolie van weleda gebruikt, is natuurlijk dus dan blijft je huid ook zijn eigen vet aanmaken waardoor je niet nog erger uitdroogt wanneer je stopt met smeren (vooral belangrijk voor mensen die van zichzelf een droge huid hebben!)
Purelan van Medela werkt goed bij tepelkloven, misschien ook bij jeuk? En Medela heeft ook een soort tepelbeschermers die ervoor zorgen dat je tepels niet tegen je bh aankomen. Zelf geen ervaring mee, maar ik zag ze liggen bij de kraamzorgwinkel.