geen reacties gelezen. Ik heb DE oplossing (werkt hier als een tierelier) Ontvetter van de Wibra. Dat gele spul in spuitfles. Ik krijg hier werkelijk ALLES mee schoon tot nu toe. poepvlekken op rompers? geen probleem, even inspuiten, schrobben, wasmachine in en het is schoon. fornuis maak ik ook altijd hiermee schoon. succes
ik heb quick en brite (blokker) daar smeer ik de combi mee in. Dan de magnetron 2 minuten op vol vermogen.. nog even wachten en ik haal het er zo uit (met vochtige doek napoetsen en dan droge doek er door heen) wel je glasplaat er even uithalen!
Ja hoor die metalen roosters van mij gaan gewoon in de vaatwasser. Probeer ook eens dit: gootsteen volgieten met kokend water en een vaatwas blokje erbij, heb je zo weer een glanzende gootsteen zonder moeite
Was ik net bij de buuf, vergeet ik het te vragen....zwanger he... Heb haar net mobiel gebeld want ze zijn weg, maar ik mocht wel ff in haar keuken kijken dus zal ik zo even doen!
Heb even gekeken en het was spuitbus van dr mussle ( schrijf ik het nu wel goed??) Er komt van dat schuim uit wat je veen moet laten zitten, daarna haal je het vuil er zo vanaf. ( ik krijg ook net niet alles eraf maar dat komt omdat het er al te lang opzat) Om de bbq mee schoon te krijgen is het ook ideaal spul!! Ik hoop voor je dat het werkt!!
ja ik heb dat spul ook al..ik heb nu een aantal keren vandaag hr erop gedaan en er is wel al iets vanaf maar nog niet alles! dus morgen doe ik het nog een keertje erop!
heb ik ook....en deze heb ik nu een halve dag in laten trekken wat eigelijk niet mag...maar plek is wel beetje minder geworden...dus doe dat morgen nog maar een keertje.....
dr muscle zit wel vol troep.. is ooit eens een item over geweest bij kassa oid.. Dus maak echt je oven na die tijd met ander spul heel heel heel heel heel heel goed schoon.. 't is nml niet gezond