help ik krijg mijn oven niet meer schoon.....

Discussie in 'De lounge' gestart door sasje24, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen reacties gelezen.

Ik heb DE oplossing (werkt hier als een tierelier) Ontvetter van de Wibra. Dat gele spul in spuitfles. Ik krijg hier werkelijk ALLES mee schoon tot nu toe. poepvlekken op rompers? geen probleem, even inspuiten, schrobben, wasmachine in en het is schoon. fornuis maak ik ook altijd hiermee schoon.

succes

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb quick en brite (blokker) daar smeer ik de combi mee in. Dan de magnetron 2 minuten op vol vermogen.. nog even wachten en ik haal het er zo uit (met vochtige doek napoetsen en dan droge doek er door heen)
    wel je glasplaat er even uithalen!

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    dusty van de wibra perfect spul ervoor helpt bij alle vuil :D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja die bedoelde ik dus ook :p kwam niet op de naam. Dusty!

5. pijman

pijman Niet meer actief

Ja hoor die metalen roosters van mij gaan gewoon in de vaatwasser. Probeer ook eens dit: gootsteen volgieten met kokend water en een vaatwas blokje erbij, heb je zo weer een glanzende gootsteen zonder moeite :)

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Was ik net bij de buuf, vergeet ik het te vragen....zwanger he...
    Heb haar net mobiel gebeld want ze zijn weg, maar ik mocht wel ff in haar keuken kijken dus zal ik zo even doen!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou bij hele heftige aanslag weet ik niet wat helpt, ik heb zoveel gebruikt maar helaas

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Heb even gekeken en het was spuitbus van dr mussle ( schrijf ik het nu wel goed??) Er komt van dat schuim uit wat je veen moet laten zitten, daarna haal je het vuil er zo vanaf. ( ik krijg ook net niet alles eraf maar dat komt omdat het er al te lang opzat)
    Om de bbq mee schoon te krijgen is het ook ideaal spul!!

Ik hoop voor je dat het werkt!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik heb dat spul ook al..ik heb nu een aantal keren vandaag hr erop gedaan en er is wel al iets vanaf maar nog niet alles! dus morgen doe ik het nog een keertje erop!

10. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    hg ovenreiniger superspul!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb ik ook....en deze heb ik nu een halve dag in laten trekken wat eigelijk niet mag...maar plek is wel beetje minder geworden...dus doe dat morgen nog maar een keertje.....

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dr muscle zit wel vol troep.. is ooit eens een item over geweest bij kassa oid..
    Dus maak echt je oven na die tijd met ander spul heel heel heel heel heel heel goed schoon..
    't is nml niet gezond;)

Deel Deze Pagina