Help, ik krijg te veel reacties op marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door LW85, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.846
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik zou juist wel op de biedingen per mail reageren. Die zijn vaak veel serieuzer.

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Je zou eventueel die bieder van 130 kunnen benaderen en zeggen van ik wil er minimaal 150 voor dus ik laat de advertentie nog even staan om te kijken of een hoger bod komt. En kijken wat de ander zegt.

Ik mail altijd en ik bied niet. Vaak gaat dat beter. :)

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Het bod staat al op 250.....

Mocht die per mail zijn gekomen dan blijf je mails ontvangen van anderen met een lager bod

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Inderdaad, ik doe het ook altijd via de mail, gewoon omdat ik dan netjes een bericht kan sturen en ik dt veel netter vind dan gewoon een bod erop gooien zonder enig contact.

5. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke heb je? de echte oude nes of snes van nintendo zeker als deze werkt en je er een paar goede spellen bij hebt zijn makkelijk 300 tot 500 euro waard tegenwoordig. Het is zeker de moeite waard om even goed uit te zoeken hoeveel hij echt waard is zeker als je er wat meer goede spellen bij hebt.

6. Veera

Veera Niet meer actief

Nee hoor, over t algemeen zijn biedingen via de site fake.
    Mensen bieden gewoon voor de lol.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hou er wel rekening mee dat de biedingen op MP zelf vaak fake zijn idd. Bijna geen enkele bieder reageert als je zegt dat je akkoord gaat met zijn bod.

Ik zou de advertentie eraf halen, opnieuw erop zetten met een vraagprijs van zeg 250 of 300 euro (en dan bieden uitzetten), en dan gewoon mensen laten mailen. Dan krijg je tenminste serieuze biedingen.

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Daar heb ik nooit last van. Weet je zeker dat de reacties niet in een spam-box terecht komen?
    Ik bied ook altijd gewoon in de advertentie. Heb al een paar keer mee gemaakt dat mensen als ik alleen via de mail kon bieden, aangaven dat een ander hoger had geboden, maar als ik dan aangaf niet hoger te willen gaan, dan mocht ik hem toch ophalen/had de andere koper niet meer gereageerd etc.

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Lang niet alle biedingen zijn fake hoor, Ik bied ook heel vaak, en ja soms zoek ik iets en bied ik op meerdere advertenties tegelijk, degene die dan het eerst reageert met kom maar halen, haal ik op, de andere biedingen verwijder ik dan weer wel overgens.

Ik ga ook wel op biedingen per mail in hoor, vind ik ook geen probleem.

Maar eerlijk is eerlijk als het kan dan bellen we gewoon, dat gewacht op biedingen kan soms weken duren voor je reactie hebt, tja dan heb ik geen belang meer. Ik zelf als ik (tegenwoordig) binnen 48 uur geen reactie heb op een bieding en er staat geen telefoonnummer bij, dan verwijder ik mijn bod en hoef ik het niet meer.

10. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afhankelijk van welke nintendo je hebt. NES SNES en N64 zijn allemaal al vrij gewild. Zeker als je er veel spelletjes en extra controllers bij hebt. Als ik mijn geld niet beter kon besteden op het moment dan had ik iedereen al overboden XD Mijn partner en ik zijn allebei fanatieke gamers. Ik heb nog een SNES nodig want mijn moeder heeft de mijne vroeger weg gegeven :p Voor de rest heb ik elke Nintendo die ooit gemaakt is.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Het is de originele SNES met 3 controllers (waarvan ik van 2 zeker weet dat ze werken). We hebben een stuk of 15 spellen, waaronder Super Mario Allstars en Mario Kart!

Ik geloof dat ik de advertentie er maar opnieuw op ga zetten!

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opnieuw erop zetten. Mensen laten bieden ik zou het zeker 3 dagen laten staan. Toch leuk een onverwacht mooi item wat wat opleverd;)

13. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Hoogste bod natuurlijk. Als mensen dat ervoor willen geven, moeten ze dat lekker doen...
    Maar wel echt laten bieden dan, niet even onderhands via een mail.
    Wel even opletten daarbij, want je krijgt tegenwoordig een mail als iemand een bieding doet, met de tekst "iki bied ... op uw ...".

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    En google alle spellen even!
    Wij hadden een poos geleden ook een nintendo met diverse spellen online gezet. Bleken er 3 spellen behoorlijk zeldzaam te zijn en hebben we voor die drie spellen 420 euro gehad!
    En de spelcomputer zelf met de overige spellen ook nog eens voor 170 euro)

15. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou eerst even uitzoeken wat de spellen waard zijn. sommige spellen zijn tegenwoordig heel zeldzaam en leveren zo al meer dan 100 euro op. Dit is zeker iets wat het waard is om even goed uit te zoeken.

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Off topic: straks geen TV meer in huis? Wat bijzonder! Dat hoor je niet vaak. Mag ik vragen (echt puur interesse!) waarom jullie die keuze maken?

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Gizzie1983: Onze tv ging kapot. We wilden even sparen voor gelijk een grotere en hebben toen onze oude neergezet maar toen kwamen we tot de ontdekking dat we het eigenlijk helemaal niet misten! We zetten hem eigenlijk altijd standaard aan om vervolgens niet echt te kijken en ons te irriteren aan de hoeveelheid verschrikkelijke reclames.
    Toen hebben we ons abonnement bij KPN opgezegd en geen tv meer aangeschaft.

We missen het eigenlijk alleen als er ek/wk of olympische spelen zijn. Verder kijken we af en toe een serie op netflix of iets via de laptop.

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Zit ik een keer met man op het terras. Zit hij de hele tijd met jou aan de telefoon ;):p

19. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik krijg ook ineens een berichtje, heuj wil je die SNES voor je kleine? Even een stalk momentje XD maar je mag hem weer terug hoor haha :p Had hem ook al denk ik 5 jaar niet meer gesproken ofzo, wat super toevallig zeg ^_^

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gaat een flinke handel in die dingen, hele beurzen worden georganiseerd, dus die zijn zeker nog een hoop waard!

Deel Deze Pagina