Wie weet er een site waar je boeken voor een kobo e-reader kunt downloaden en hoe dit moet? Ben niet zo heeeel erg bekend met download programma´s dus als het een beetje ingewikkeld is graag met uitleg :-D Hoeft niet perse gratis te zijn, maar ben vooral op zoek naar boeken over opvoeding en ontwikkeling etc voor peuters / kleuters Bedankt!
Je kan je bol.coma account koppelen aan je kobo. Boeken die je dan koopt worden er op die manier automatisch op gezet
Met de kobo ereader kun je heel makkelijk via kobobooks.com boeken bestellen. Daar heb je helemaal geen programma voor nodig, kan zelfs via je ebook reader of via internet en dan wordt het gesynchroniseerd.
Via kde kobo-shop of bv bol.com, ik heb de kobo gekoppeld aan mijn bol.com-account en dat gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Via m'n telefoon koop ik bij bol een e-book, en vervolgens sync ik m'n kobo even, en floeps boek staat erop. De kobo-shop is soms duurder dan bol, en soms is bol juist weer duurder, dus ik vergelijk 't altijd even.