Ik heb als kind echt vaak buisjes gehad dit gebeurde onder volledige narcose. En mijn grootste angst is dat er iets moet gebeuren onder plaatselijke verdoving.. Ik hoor al enige tijd heeeel slecht en moest net naar de kno arts en weer het zelfde probleem vocht achter mn trommelvliezen dus optie voor nu buisjes en die worden straks al geplaatst! Ik moest mijn man halen omdat je duizelig kan zijn tegen flauwvallen aan na de ingreep dus ik zit nu in de auto op hem te wachten en dan word ik verdoofd en gaat het gebeuren... Maar ik ben echt heeeel erg bang *schaam*
Haha bosi klopt het stelt niks voor maar het idee dat ze met me bezig zijn terwijl ik bij ben vind ik gewoon niks ben bang dat de verdoving niet werkt Enzo hihi
Nee ik zit nog steeds te wachten om verdoofd te worden en dan duurt het nog drie kwartier voor het werkt..
Zo ze zitten! Links was niet goed verdoofd dus dat was even pijnlijk maar te doen. Rechts niks gevoeld! Links hoor ik al goed rechts nog niet echt maar dat kon nog even duren. Ben er in ieder geval weer erg blij mee!