draaipoging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantje86, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    vandaag kregen we te horen dat ons meisje in een onvolkomen stuit ligt en krijgen we volgende week een draaipoging.

nu ik na zit te denken over het bericht vraag ik me af wat ik me moet voorstellen bij een draaipoging.

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Wij hadden ook een draaipoging geprobeerd (met 38weken)
    Maar dat maakte niks meer uit, omdat er nog zo weinig ruimte was om te draaien.

Ze drukken als het ware de billetjes uit je bekken omhoog, en ze pakken hem bij het hoofdje vast, en proberen hem dan zo te draaien (als ik het zo goed uit heb gelegd)

Bij ons lukte het 2x niet, dus hebben ze het maar zo gelaten, en heb keizersnee gehad.

Hoop dat ze jou beeb nog wel kunnen draaien.
    Ow, en wil je zeker niet onzeker maken, maar een fijn gevoel is anders :(

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja ze hadden al gezegt van is gene fijn gevoel en neem je zoon maar niet mee als het even kan

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Hier deed het echt zeer, voelde zijn hoofdje gewoon langs m'n ribben schuren :(
    Dat is eigenlijk het enigste wat zo'n zeer deed, maar ja, dat gedruk op je buik is ook niet fantastisch.

En trouwens, m'n vriend was ook mee, maar hij heeft er ook niet naar gekeken toen ze gingen draaien, heeft mooi de andere kant op gekeken, hihi

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ons beebje is gelukkig uit zichzelf gedraaid, maar mijn man vertelde aan zijn fysio dat we haar waarschijnlijk moesten laten draaien. Die fysio zei dat dat pijnloos kan met acupunctuur. Misschien het proberen waard voor ze de draaipoging doen?

Deel Deze Pagina