Hallo Vannacht werd ik ineens wakker van een koude natte plek op mn tshirt! Ik geloof dat mn linkertiet vannacht heeft gelekt?!?! Heeft iemand van jullie dit ook al gehad rond 25 weken?!?! Ik schrok me rot, en kon ook niet meer lekker slapen omdat ik bang was dat ik weer ging lekken. Straks gebeurt het een keer op mn werk en loop ik daar met een natte plek op mn trui hoe kan ik dat voorkomen? is daar iets voor? helppup
jep ik ken het.. Het is bij mij ook voornamelijk links. Als ik op mijn rechter zij lig dan lekt mijn linker.. Soms veel, soms weinig. Ik had het niet zo vroeg al. Maar je kan er niks aan doen.
Ja, ik lek ook voornamelijk links, word iedere ochtend in een nat bed wakker en ik draag overdag uitwasbare zoogcompressen, zijn niet echt charmant onder strakke kledeing, maar goed. 2x per week verschoon ik mijn onderlakens, heb ook geprobeert op een handoek te slapen, maar dat wilde niet, lag gewoon neit lekker.
oh, gelukkig, ik ben dus toch niet zo raar als ik dacht Dan vanmiddag maar eens opzoek naar zoogcompressen... goh... geen idee dat je al zo vroeg kon gaan "lekken"...... thanx voor de antwoorden
Nou ik had het ook graag nog even uitgesteld hoor , maar niets aan t doen, hoef niet bang te zijn dat mijn melkproductie niet op gang komt straks, dus van de positieve kant bekijken joh. In het begin ergerde ik me er ook dood aan, maar het went heel snel. Ik heb wel dat ik op mijn arm lig en dus lek in de holte van mijn elleboog en die begint rechts nu reïrriteerd te raken en te jeuken, dat is wel een nadeel.
ja, daar heb je gelijk in: dat de melkproductie in ieder geval op gang gekomen is Maar schrok er wel even van zeg.. Eerst dacht ik nog dat mn vriend op me had liggen kwijlen in zn slaap maar het was zo veel, dat ik al gauw erachter kwam dat dat niet het geval was.. Zo maf, als je nog nooit "vocht" of iets dergelijks uit je borsten hebt gehad en dan ineens wakker word van een natte vlek daar... moet er echt ff aan wennen Kan me voorstellen dat het vervelend is als je elleboog er van gaat irriteren als dat bij mij ook het geval is weet ik dus vast waar het van komt, en hoef ik niet weer zo panisch een berichtje hier te plaatsen
Als ik op bed ga liggen 's avonds en ik lig op mijn rug, dan loopt er binnen 3 minuten vocht uit mijn linker borst, bij rechts duurt het ongeveer een minuut of 7.
Hahaha ik heb dat ook! Al vanaf ongeveer 18 weken. Bijna elke nacht. Heb nog gelezen dat het volkomen normaal is, je lichaam moet zich tenslotte voorbereiden op de bv. Advies is ook om het gewoon te laten (je kunt er tenslotte ook niets tegen doen!) Succes! Groetjes
En Oekoek, voor je zoogkompressen aanschaft. Je kunt altijd even aankijken hoe het overdag gaat. Dan heb ik namelijk nergens last van. Het is echt alleen maar 's nachts en smorgens vroeg in bed
hier nog 1 al bijna 2 weken, ik vind jou dus niet vroeg hihi gebruik ook wegwerpcompressen, ik vind lekkende borsten alleen niet zo aangenaam ruiken of het moet aan mij liggen. bij mij is meer rechts.
Ik ben op uitwasbare overgestapt, want het werd me al snel te duur. Ik ben meer aan compressen kwijt op deze manier, dan aan maandverband voor mijn zwangerschap
hoi hoi ook heb er al een tijdje last van maar bij mij is het alleen snachts gelukkig niet overdag groetjes grummelke
Ik heb er al last van sinds feb.2005 nu dus 2 jaar..begonnen tijdens de zwangerschap van mn dochter, toen bv gegeven (en dan heb je dat ook wel eens), toen gestopt met bv na 10 maand maar is het nooit helemaal opgehouden (duurt een poosje als je bent gestopt met voeden) en toen ik weer zwanger raakte kwam het meteen weer op gang... Ik heb idd ook uitwasbare voor overdag en snachts gewoon een handoekje onder me... slaapt niet lekker met een bh vind ik, als het echt erg is verkleed ik me snachts gewoon ff.
Ik had dat ook vroeg bij de zwangerschap van m'n dochter, altijd als ik wakker werd zag ik een natte plek en was m'n pyama een beetje nat. Toen hadden ze net Lillypatz, en die waren nog niet in de winkel te koop (alleen thuiszorg) en die kan je ook zonder bh dragen. Dus als ik sraks weer begin te lekken, wil ik Lillypatz proberen. jessica
hoi ik lees iedereen over lekkende borsten. ik heb het namelijk niet. ja 1 keer en er komt ook wel wat uit als ik aan mijn tepels zit maar verder nergens last van en ik loop nu toch echt wel aan het eind van kijn zwangerschap. groetjes rianne
Ik heb ook Lilypadz en die bevielen me in het begin echt fantastisch, maar na een week of 3 gebruik bleven ze ineens niet meer goed zitten, ook niet na grondig reinigen en uitkoken. Ik draag ze nu soms nog onder strakke kleding, maar er lekt bij mij ook wel eens iets onder vandaan en dan loop ik nog met vochtvlekken.