hoe vertel je het je collega's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juffie81, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

    juffie81 Bekend lid

    7 aug 2007
    631
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik werk in het onderwijs en mijn collega's hebben hun zwangerschap allemaal op een leuke manier verteld.
    De één met ballonnen en de ander met beschuit met muisjes.

    Wie heeft er een leuk idee? :)
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Laat het je klas zingen of zeggen (in koor ;))
     
  3. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Jeetje, ehm.

    Leg je echo op de tafel in de teamkamer.
    Draag een T-shirt; Hoera, ik ben zo blij, er zwemt een baby in mij of (indien relevant) I'm nog fat, I'm pregnant.

    Of doe het zoals ik, verspreek jezelf gewoon.

    Linda
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Bij prenatal verkopen ze knuffel-ooievaartjes in verschillende maten. Die kan je meenemen en gewoon voor je op tafel zetten (o.i.d.). :-D
     
  5. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zeg dat je nog een leuke foto hebt laten maken en haal de echo uit je tas.....

    ...misschien niet spectaculair, maar mijn hele familie zat wel een beetje raar te kijken voor ze doorhadden wat het was......

    Oh Anouk, nog gefeliciteerd met je huwelijk zie ik, 10-08!
     
  6. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn collega zette tijdens de vergadering een pot augurken en een bus slagroom op tafel!
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Die is goed! :)
     
  8. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, echt grappig.

    Ik heb echt nooit zin in augurken of slagroom.

    Ik werk ook in het onderwijs en ik was de 3e zwangere. Ik heb mn collega's allemaal persoonlijk verteld dat ik zwanger was. Mn ene collega is ook mn vriendin en die wist het na mn man als eerste! (zij is ook zwanger). De meesten heb ik rond 8 weken ingelicht.

    Ik vond het het leukst om het tegen de kinderen te vertellen (na de termijnecho). Ik had 's morgens al gezegd dat ik een verrassing had die ik aan het eind van de morgen zou vertellen en toen zei ik: IK heb een baby in mn buik! En de reacties (groep 3) waren echt geweldig. We hebben er wel een half uur over gepraat en 's middags regende het gelijk kadootjes. Echt super lief allemaal.
     
  9. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    haha, ja inderdaad: DOEN!
     
  10. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    collega van me had gewoon een kruippakje ergens opgehangen. werd meteen geraden en gedaan over van wie dat toch maar zou komen.
     

Deel Deze Pagina