Hallo allemaal, ik ben nu 22 weken zwanger ( donderdag 23) sinds een week heb ik steeds het gevoel of mijn buik opgeblazen is. Hij voelt vaak strak en gespannen aan. Gisteravond ook, ik krijg dan kleine steekjes rond mijn navel en de zijkanten van mijn buik, dat kan ook de hele avond zo aanvoelen. mijn buik voelt dat ook erg hard en gespannen aan. beetje onsamenhangend verhaal, maar herkend iemand dit?
Ja ik herken dat wel, zit er zelfs nu mee op dit moment. Mijn vk zei dat het mogelijk het groeien van de buik is en tevens kunnen de banden ook hun parte spelen. Mijn buik is nu ook hard. ALs je thuis bent leg er eens een kruik tegenaan. Niet geheel ideaal met dit weer maar het kalmeert wel. Kamille thee werkt bij mij ook altijd. Ik zit op kantoor en heb beide even niet bij de hand dus ik hou me rustig vandaag. Als je het niet vertrouwd ga je gewoon ff de vk bellen. Liefs nance158
Mijn gyn zei dat het mijn baarmoeder was die opgerekt werd doordat beebje zo groeide. Rustig aan doen dan trekt het weer weg.