ik ben verbaasd. ongi was weg op 6 december .... en nu heb ik het weer, na 23 dagen. Ben op 27 december gestopt met de pil...snap er niks meer van.
Heej JoHe Ik neem aan dat je bedoeld dat je 27 november gestopt bent met de pil? Toen je nog aan de pil was, toen zorgde die voor een nette cyclus, dus 28 dagen. Nu moet je lichaam het helemaal zelf doen en komt ie uit op 23 dagen... ook netjes... als je met de pil gestopt bent, kan dit alles anders zijn.Ik hoop dat ik het zo goed verwoord hebt...
Ja, het was ook november.... ben er niet helemaal bij... we liggen hier alle twee met koorts ...... hoe moet ik nu de cyclus banner in vullen? cyclus van 23 dagen? Ik denk dat ik maar weer even plat ga liggen....tot later
Beterschap! Jah ik zou hem op 23 dagen houden. maar het kan zo zijn, dat je volgende cyclus langer is. Zo pas rond na een half jaar kun je met zekerheid zeggen wat je cyclus is.
Hoi hoi, Mijn eerste 3 cyclessen na de pil waren 21 dagen, dacht dus van nou dat zal dan wel bij mij horen maar de 4e keer zat ik op 31 dagen. Helaas kun je er in het begin heel weinig over zeggen maar beter een korte cycles dan een elle lange, je hebt wel wat meer kansen per jaar met een korte cycles moet je maar denken. Beterschap, Bibu !
Bah... ben nog steeds ziek, naja ik denk alles gehad te hebben krijg weer een nieuw ziektevirusje (Verkoudheid) Schiet niet op zo. Ik ben niet vaak online....plat liggen gaat beter dan achter pc zitten Laat jullie wel weten hoe het verder verloopt. In ieder geval nog GELUKKIG NIEUWJAAR! van mij en mijn man. En veel gezondheid en liefde gewenst , en natuurlijk succes met klussen en iedereen die zwanger is Gefeliciteerd. Hopelijk snappen jullie wat ik hier getypt heb... ik snap er niks meer van... moet weer plat gaan liggen....
ik voel me al iets beter. Heeft iemand tijdens pil gebruik ook veel last van hoofdpijn gehad? Ik had echt hele erge migraine aanvallen, normaal 2 a 3 keer per week nu nauwelijks meer. Sinds ik met de pil gestopt ben, kan ik bijna bij ieder apart moment huilen, snap er niks van.
Toen ik de pil nog slikte had ik ook vaker last van hoofdpijn. Met name tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden, dan had ik meestal 2 dagen echt hoofdpijn. Nu ik de pil niet meer slik zijn de menstruatieklachten veel minder.
He meis, volgens mij ben je gewoon aan het ontpillen hoor. Al die hormonen van de pil moeten je lichaam nog uit. Je kunt er verschillende klachten van krijgen en je cyclus moet ook weer even in het gareel komen. Ik heb ook veel verschijnselen gehad, ook die jij beschrijft, maar dat verschilt per persoon. Tijdens de pil had ik ook altijd last van hoofdpijn, vooral de eerste twee dagen als ik ongi was. Nu merk ik dat ik een paar dagen van te voren hoofdpijn krijg, tenminste dat was de laatste twee keer dan. Ik wens je in ieder geval een heel vruchtbaar 2007 toe. Heel veel succes ermee! hartje1
Dank je wel... Ben vrijdag bij de gyno geweest... hij heeft me succes gewenst. Hopen dat dit jaar een vruchtbaar jaar word. Mag ik wat vragen? Hoezo staat er bij sommige pendel 02-'07?
Hi, Ik heb ook sinds het stoppen van pil haast geen migraine meer gehad, had het ongeveer 1 a 2 keer in de 2 maanden. Nu ben ik ruim een jaar gestopt met de pil, maar slechts 2 aanvallen gehad. Voor mij dus nooit geen pil meer! (ook om andere redenen). Die pendel betekent dat iemand voor ze gependeld heeft wanneer ze zwanger raken. Soms staat er ook jongen/meisje bij. groetjes, Snoopy
Dank je wel voor je antwoord. Ik zie net dat ik mijn banner verkeerd ingevuld heb.... dat ga ik nu even veranderen. Kan iemand voor mij eens pendelen? Alvast bedankt
Wij zijn vrijdag bij de gyno geweest.....moet om het jaar op controle Ik heb hem verteld dat ik met de pil gestopt ben en hij wenste ons veel succes. Blijkt toch dat ik een cyclus van 28 dagen heb.... had ik verkeerd gerekend. Nou maar afwachten tot de 26ste.