Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en er zijn hier vast honderden topics met dezelfde vragen, dus vergeef mij als ik niet verder kijk dan mijn neus lang is. Ik ben 28 jaar en mijn vriend 30 en ik heb zo'n 3 maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen omdat ik er zo'n last van had. En na mijn afgelopen ongesteldheid hadden we zoiets van: laten we gaan kijken of het lukt om zwanger te worden, er van uitgaande dat dat meestal wel een jaar zou duren. Maar ik heb dus nu al het gevoel dat ik zwanger ben. Nou ben ik iemand die heel snel dingen voelt aan mijn lichaam en me mega snel druk maak en zo, maar toch voel ik mij raar. Gisteren was de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, en ik ben het nog niet in ieder geval. Ik heb steeds zwarte vlekken voor mijn ogen, zak steeds door mijn benen, ben mega duizelig, benauwd, heb het gevoel alsof er een steen op mijn maag ligt. Verder erg rommelende darmen, geen buikpijn, wel last van mijn blaas. En nu sta ik vanmorgen op en ik BEN me toch misselijk. Ik heb een mega sterke maag, maar pfoe vanmorgen niet... Zit ik mezelf wat wijs te maken of zou het.... Ik heb ook sinds deze week een blaasontsteking en neem daar antibiotica voor, misschien ligt het daaraan. Ik kan me zo niet voorstellen dat het al na 1 x raak is? Maar dan nu de grote vraag: vanaf wanneer kan je gaan testen?
Hoi Kahlen, Je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Dus je kan al testen! Het kan ook best de eerste keer raak zijn hoor. Mijn eerste was ook de eerste keer en nu wilde zijn we voor een tweede en was ik de eerste keer ook zwanger echter is dat niet goed gegaan maar toch! Succes met testen! Groetjes Rhea
Hoi, wat voor spiraaltje had je? Mirena of koper? Als het een hormoonspiraaltje was, moet je rekening houden dat het eventueel een lichamelijke reactie kan zijn op het feit dat je geen hormonen meer krijgt. Dat lijkt vaak op de zwangerschapskwaaltjes. Al hoop ik voor je van niet
je kan op anti biotica ook reageren met maag darm klachten. wel snel testen! want als je zwanger bent kan je niet alle medicatie zomaar nemen!
Ik had de mirena inderdaad. Maar ik heb de afgelopen 2 maanden nergens last van gehad, behalve non stop kleine puistjes :x En heel veel zin in sex (van die spiraal was mijn hele sexdrive weg, en die is weer dubbel en dwars teruggekomen dus mijn vriend is erg blij dat hij er uit is hihi) Maar hmmm dat zou het misschien ook wel kunnen zijn... Is het niet handiger dat ik nog een weekje wacht en dan ga testen? Want ik weet nog niet eens of ik een heel regelmatige cyclus heb: vorige maand werd ik op 15 juni ongesteld. En de maand er voor op 13 mei...
@ flippo: ik heb tegen de huisarts gezegd dat ik bezig ben met zwanger worden, dus hij heeft me een antibiotica gegeven die "mag" bij zwangerschap. Maar ja dat kan dus ook nog. Dat ik misselijk ben van de antibiotica. Ik haal me vast van alles in mijn hoofd, zal je zien dat ik morgen ongesteld word of zo
Ik heb net getest... En volgens de test ben ik.. ZWANGER!!!! OMG ik kan t niet geloven! Ik heb twee kruidvat testen achter elkaar gedaan... Maar ik lees hier ook op het forum dat je test positief kan zijn en dat je alsnog ongesteld wordt of dat je de volgende dag negatief krijgt, dus ik ga nog niet te hard juichen... Is het handig als ik morgen nog een test doe? Of kan ik beter een week wachten en dan bij de huisarts testen?
Jij heb na je nod getest, dus positie is positief hoor!!?, gefeliciteerd!!! Ik zou gewoon even langs je ha gaan of je kan ook een verloskundige bellen... Veel meiden doen vaak na een paar daagjes nog een test om te kijken of het lijntje donkerder wordt, maar dat hoeft niet, lekker doen wat je zelf wil meid gefeliciteerd!
Wil net zeggen steen op je maag dat gevoel herken ik. Toen was ik ook zwanger. Misselijkheid en kwaaltjes geen last van gehad. Maar van harte proficiat met je posi test super voor je meid.