Welk laminaat en waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boekenwormpje, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een beetje inspiratie voor mn nieuwe woonkamer. Ben aan het restylen. Ik wil graag iets doen met mosgroen, cognac en oud-rose. Voor andere kleur combinaties sta ik ook open. Maar ik heb cognac meubels dus het moet daar wel mee combineren.

Een van de dingen waar ik mee zit, ik weet niet wat voor laminaat mooi is bij cognac meubels?

En wie weet waar je goed laminaat haalt? Ik heb nu heel duur laminaat liggen maar dat werd best snel lelijk. Achteraf gezien ging het 5 euro de meter laminaat van de Leenbakker wat in mn vorige huis lag langer mee....

Wie heeft er leuke ideeen? Ik ben hier niet zo goed in namelijk... ;)

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Niet bij karwei... Het ligt nog geen anderhalf jaar en het is overal kapot, 13 euro per meter

3. penseel

penseel Niet meer actief

Heb laminaat het goedkoopste van de Ikea en het ligt nu vier jaar het is nog steeds super mooi.Wel na deel het is super glad.alleen in de keuken is het wat uit zijn fatsoen komt door een dochter die het leuk vond de douche sproeier er op los te laten.Ook zoon trouwen.s.

Mijn douche grenst aan de keuken dus vandaar......

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik had in me vorige huis laminaat tegels van quikstep duur maar na 6 jaar zag het er nog steeds mooi uit

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

In elk geval neem geen Cando!
    Wij hebben dit en zodra er iets op valt zitten er beschadigingen op.
    heb zwart laminaat en overal zie je nu van die lichte plekken omdat er iets gevallen is.
    vind het zeer slechte kwaliteit en zal het ook nooit meer kopen.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier ligt nu al 9 jaar laminaat in van Carpitright.. zware kantoor kwaliteit en dat is te zien, na 9 jaar is hij nog steeds prima.. ondanks al het geren van onze hond door huis en al het speelgoed etc zitten er nog weinig beschadigingen op.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier Gamma laminaat dat er na 9 jaar nog prima uitziet, wel wat beschadigingen maar ziet er nog ok uit

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben laminaat van carpet right, ligt nu anderhalf jaar en ziet er prima uit.
    Op mijn werk ligt laminaat van de formido en is na 3 maanden al kapot en lelijk.

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hebben nu ikea. Ziet er nog prima uit na 7 jaar. Gaan nu verhuizen en hebben nu van ambiant. Is nog afwachten dus hoe dat bevalt. Bij cognac meubels zou ik voor licht eiken gaan. In ieder geval niet te donker.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hebben ons laminaat bij Ben de Graaf gehaald. Echt superkwaliteit!

Maar vaak ligt het niet (alleen) aan waar je het haalt... Ze hebben overal verschillende klasses liggen. Als je de goedkoopste haalt bij een goede zaak, kun je best slechtere kwaliteit hebben dan een duurdere variant in een goedkope(re) zaak.

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ons laminaat komt van de nijfhof. Merk weet ik niet meer zo goed maar weet wel dat die heel duur was.

We hebben beetje tegenslag gehad financieel en toen kregen we ineens een huurwoning in de vrije sector die betaalbaar was (daarvoor flat) en hebben op zolder het "oude"laminaat gelegd en boven en beneden goedkoop laminaat van de Praxis. Man oh man woon hier nu een kleine 2 maanden en het is nu gewoon al lelijk !! Terwijl die van zolder gewoon nog super mooi is. Dus praxis die goedkope zou ik afraden.

12. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden dus ook Cando inderdaad. Zogenaamd zware kwaliteit maar overal putten en stukjes eruit. Er hoeft maar iets te vallen en weer wat erbij. Na 6 jaar is het helemaal op, versleten en beschadigd.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben Megaliving Laminaat via een outletwinkel redelijk geprijsd gekocht. De sterkste kwaliteit, voor in winkels eigenlijk geloof ik :D. Het ziet er na 2 jaar nog perfect uit. Alleen waar we de koelkast hebben laten stuiteren zit een putje maar goed logisch...Verder geen krassen niets.

14. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Geen laminaat maar een pvc vloer!
    Wij hadden dit eerst alleen beneden en boven laminaat, vorig jaar alle laminaat eruit gehaald en door heel het huis pvc. Ideaal en vooral makkelijk in onderhoud. Wij hebben de vloer van het merk mflor, maar je hebt verschillende merken hiervan. En iedereen die hier komt denkt dat we een laminaat vloer hebben..

15. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beneden van carpetright de tegelvloer van laminaat ziet er nog prima uit. Boven van ikea Ook nog erg mooi. De zolder willen we graag van karwei maar weten niet of dit wat is maar ben verliefd op de vloer haha

Deel Deze Pagina