Hoi meiden Vanaf een week of 20 zwangerschap hield ik al vocht vast. Nu zo'n 8 maanden na de bevalling heb ik er nog steeds last van. Vooral tegen het einde van de dag heb ik weer dikke enkels en onderbenen. Wie heeft dit ook ( gehad )? en wie weet of er een oplossing voor bestaat aangezien het soms ook nog best pijn kan doen? Zelf eet ik al compleet zoutloos en drink erg veel water. Alvast bedankt voor jullie reacties groetjes Yvonne
Je hoeft niet extra veel water te drinken hoor. Da's een fabeltje. Er zijn theesoorten die vocht afdrijven, maar daar moet je zin in hebben. Blijven bewegen is goed. Anders even aan de huisarts vragen of het zo extreem is dat hij je daar iets voor wil geven. Ik merk nu pas dat ik een maatje kleiner qua schoen aan kan. Ik had idd ook vrij snel tijdens de zwangerschap erg dikke voeten e.d. Sterkte
Dankje wel voor je antwoord. Ik heb ook maar een afspraak met de huisarts gemaakt, misschien dat hij een oplossing ervoor weet. Heb nu ook al zoveel geprobeerd. En eerder zei de huisarts van 9 maanden zwanger dus 9 maanden ontzwangeren, dat is natuurlijk ook wel zo, maar ja t wordt nu toch wel een beetje te gek. Groetjes Yvonne