help ik moet werken

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    Hoelang heb je thuis gezeten?

2. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik heb eerst voor me zwangerschap brandwonden over me vagina en benen gehad dus was ik thuis gelijk daar uit door zwanger en vanaf 17 weken thuis of ziekenhuis dus af en toe maar eens naar buiten lange tijd dus

3. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    Wat vreselijk zeg, ik hoop echt dat je snel beter word. Heb je na je verlof nog niet gewerkt?

4. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    nee helaas, ik ben helaas nog aan bijkomen van alles, me bevalling heb ook nog eens 78 uur geduurd en veel mecdize fouten zijn er gemaakt, dus en ben net begonnen met AD, hopen dat allemaal werkt hihi

5. Ranja81

Ranja81 Lid

21 apr 2009
    30
    0
    0
    zo te lezen ben je er nog helemaal niet aan toe om te werken, ik zou als ik jou was het nog even aankijken of de AD aanslaat.

6. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ga ook verlopig niet werken heb ik besloten, en die ad zal idd wel aan slaan heb veel bijwerkingen meestal goed teken. maar bedankt ^^ hihi

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Dat onwerkelijke gevoel alsof je droomt of naar een film kijkt klinkt als dissocieren/ derealiseren.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Tamio: zonder medicatie zou je daar idd aan kunnen denken, maar dit is gewoon een bekende bijwerking van AD... niet fijn, maar ook niet iets om je zorgen over te maken dus.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je zal je snel beter voelen!
    Nog eventjes doorbijten.

Knuff

10. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik hoop het echt meiden ben vanochtend 3 x over me nek gegaan, ze zeggen misselijkheid en overgeven meeste bijwerking is met dit medicijn dus zal idd wel, eetlust is dus ook bagger, vanaf de 6e pil in nemen al weer gelukkig bijna een week gehad JEEEJ bedankt vooor julliej steun

11. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden, ik ben zo verrot van die medicijnen kennen julliej dit moe moe moe wit zien willen slapen enge benen, verschrikelijk was bij me moeder met koninge dag en voelde me helemaal niet lekker. is dit normaal?

12. raspberry

He meis,

ben bang dat dit bijwerkingen zijn... Verrot dat je er zoveel last van hebt.
    Je psych was op vakantie toch? Als je er zoveel last van hebt, is het anders misschien wel even handig om met je huisarts te overleggen. Misschien dat een iets andere dosering helpt om je wat minder beroerd te voelen, (ik weet niet of dat met deze AD kan/helpt, weet dat dat bij sommige in ieder geval wel helpt, dus wie weet geldt dat voor deze ook).

13. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meis, ja denk dat gewoon ook nog een griep of een vrius bij me draag :S ga straks om half 2 naar de ha dus even overleggen voel me echt beroerd. bedankt

14. raspberry

15. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    idd bij dokter geweest waarscheinlijk firus en keelonsteking en me lifklieren opgezwollen gekke zakjes gehad onstekingremment ik gegeer der niet goed op dus morgen bellen voor antie biotca

16. raspberry

nou, vervelend zeg.... sterkte!

17. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    helaas schrijven ze me gen antie biotca voor maar verga van de pijn dus zal wel overgaan. hihi

18. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    hey meiden ik heb nog een vraag aan julliej ik neem die ad savonds in moet van de ha, maar nou ben ik elke ochtend zoooooo misselijk en moet ik wel paar x spugen er van niet me eten mar gal, of zo denk ik, kan dit door die ad komen, want heb nu ook al weer 5 weken hoofdpijn aan 1 kant van hoofd en ik maaak me gelijk zorgen dat hersentumor is (schraam schraam)

Deel Deze Pagina