zijn er in de winkel middeltjes of kruiden die je kunt helpen om je lange cyclus wat minder lang te maken ik denk er over na om iets te proberen volgende ronde maar eerst deze ronde is afwachten alvast bedankt
nou als ik me ei wel heb gehad 36 dagen maar moet nog even mijn temp afwachten morgen ochtend en anders is hij nog langer
@ flowertje ik heb geen idee of er wat voor is alleen een vraagje is dit je eerste cyclus na het stoppen met de pil
hoi, mijn cyclus is ook erg lang. Zit nu bv op dag 40 en eitje is op dag 35 gesprongen. maar... mijn cyclus reageert heel goed op de etos ik wil zwanger worden capsules. Hij wordt er echt een stuk korter van!!!
Er is vanalles wat je zou kunnen proberen om je cyclus te verkorten. Maar goed, of het effect heeft, ik weet het niet. Wat je kan proberen zijn de zwanger worden pillen van Etos, tarwekiemolie, teunisbloemolie, groene thee drinken. Verder zou ik het niet weten. Heb zelf ook alles al geprobeerd, en nu deze ronde met tarwekiemolie is ie ineens super kort voor mijn doen. Geen idee of het daar aan ligt.