Toch fijn om te merken dat er nog zovelen van ons zijn.. was echt bang dat ik de enige was.. Dus ben blij dat dit topic is geopend! Wij roken alleen maar buiten, dus als het wat minder weer is betekend dat ook minder roken.. alleen nu het mooie weer steeds vaker er is wordt het moeilijk weinig te blijven roken.. toch hou ik dat gewoon vast en stop wanneer het zover mag zijn! Succes allemaal dames!
Ik hoop toch wel dat het me een keer lukt, schijnt ook goed te zijn voor de vruchtbaarheid en aangezien ik nou al bijna een jaar van de pil af ben, zou dat wel fijn zijn.. Het ergste is nog dat ik samen met mijn man en mijn broer al een stoppoging heb gehad en ik ben de enigste die niet is gestopt, terwijl het mijn idee was Maar goed, idd zo gauw ik weer ongesteld ben, rook ik weer volop.. Eigenlijk dom.. want het werkt niet alleen als je zwanger bent, maar ook daarvoor Maar ja, verslaving hé? Iemand nog tips dan?? Behalve water drinken, want dat heb ik al geprobeerd en tandenpoetsen, helpt ook.. Begin nu wel met fitnessen, schijnt ook te helpen.. sporten, we zien wel weer8).
Heey Ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen, toen ik net met de pil was gestopt ben ik ook met roken gestopt, dit heb ik 2 maand vol gehouden en toen ik weer ongi werd ben ik jammer genoeg ook weer begonnen. En elke maand neem ik me voor om te stoppen en dan wordt ik weer ongi en dan begin ik weer door de stress. Mijn man rookt ook en dat maakt het ook niet makkelijker maar zodra de test positief is gaan we met zijn tweeen stoppen. Groetjes Mariette
Hmmm. Ik ben 1 jaar geleden 3 maanden gestopt geweest en in die 3 maanden ben ik 11 kilo aangekomen. Nu durf ik dus eigenlijk niet meer . Stom he. Terwijl ik het er toen niet moeilijk mee had. Maar ja, ik ben die kilo's eindelijk weer kwijt. Dus misschien snel weer eens een poging wagen. En inderdaad, je moet er 100% achter staan, dan is het echt niet moeilijk. En verslaving (aan nicotine) is maar 3% lichamelijk he. De overige 97% is geestelijk. Dus de knop moet gewoon om (zegt degene die ook weer is begonnen, hihi). Nou ja, succes allemaal. Het gaat ons ooit wel lukken .