Help, ik slik de pil maar word niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Riannetje, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riannetje

Riannetje Nieuw lid

1 mrt 2007
    4
    0
    0
    Help,

Ik slik sins een maand of 5 de pil ik ben al die manden ongesteld geworden na dat ik moest stoppen met slikken, maar nu ben ik al een aantal dagen gestopt met de pil maar ik word niet ongesteld. ik heb zondag de laatste pil ingenomen en nu donderdag/vrijdag ben ik nog niet ongesteld wat moet ik doen? kan iemand me helpen?

Bedankt alvast

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Poeh, situatie...
    Hoeveel dagen na het stoppen (stopweek) van de pil word je normaal gesproken ongesteld?
    Ik neem aan de volgende dag? (was bij mij altijd, kan verschillen natuurlijk)
    Heb je in deze strip een pil vergeten? Ziek geweest met overgeven en diaree? En onveilige sex gehad? Zo ja...
    Zou ik toch maar een test in huis halen en testen...
    Als die negatief is weet je waar je aan toe bent en kan je ongesteldheid nog komen.
    Als die negatief is en je ongesteldheid blijft toch uit, zou ik de huisarts raadplegen...
    Als de test positief is, sja, dan weet je ook waar je aan toe bent...
    Hoewel ik het idee heb, dat dit dan dus niet gepland (wel/niet gewenst) is en je dus een oplossing moet gaan zoeken enzo...
    Jeetje, moeilijke situatie hoor.

Succes.

3. Riannetje

Riannetje Nieuw lid

1 mrt 2007
    4
    0
    0
    Neej ik ben geen strip vergeten, ik word meestal de 2 a 3 dag na de stop ongesteld. Maar kan het komen doordat ik een maand heb doorgeslikt?
    na ja ik hoop da ik gewoon ongesteld word ik ben nog maar meisje van 16 dus ik ben er nog niet echt aan toe. We hebben wel onveilig sex gehad maar hij is nog nooit in me klaargekomen. bedankt voor je hulp

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi das een vervelende situatie zeg, maar ik heb de pil ook 10 jaar gebruikt en slikte wel eens door, en dan werd ik het ook niet gelijk maar ja das mijn situatie en niet die van jou, waarom ga je niet naar de HA? die heeft geheimhoudings plicht en die kan je wel helpen. ;) dus ja anders misschien een testje doen? maa rik zou toch naar je HA gaan, succes he jennie72 ;) laat je het nog even weten?

5. Riannetje

Riannetje Nieuw lid

1 mrt 2007
    4
    0
    0
    Harstike bedankt allemaal was best wel bang voor zwanger zijn maara ik ben vanochtent gelukkig ongesteld geworden, ik weet 1 ding ik slik niet een maand door. krijg je alleen maar problemen van

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Nou das mooi... Ik denk dat het dan komt omdat je hem een keer hebt doorgeslikt.. kan gebeuren!
    Wat een opluchting he?

7. Riannetje

Riannetje Nieuw lid

1 mrt 2007
    4
    0
    0
    ja zekker, ik zou wel blij zijn met een baby een mooi geschrek maar niet nu ik ben er nog niet klaar voor. en me vriendje is ook opgelucht. :)

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ben ruim een half jaar niet ongi geworden toen ik de pil slikte.
    Heb toen regelmatig bij de ha geweest en die stelde me gerust, ik slikte zoals het hoorde en dee wel elke maand een test en altijd negatief geweest.

Deel Deze Pagina