HELP!! ik snap dr niks meer van!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Katootje22, Jul 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat raar dan??? Hoe verklaren ze die streepjes??

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Jeetje.. :( Waar komen die streepjes vandaan dan.. :(

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Wat raar zeg.....en wat balen voor je!! maar wat wel klopt is dat die streepjes op de testen heel vaak "nep" zijn...heb ik zelf ook vaak last van.
    Helaaaas!! De uitspraak een streep is een streep.....daar geloof ik al heeeeel lang niet meer in. Succes !!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nep bij KV??? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord??? Zijn die lijntjes dan niet ingedroogd???

5. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi,

nee de lijntjes waren niet ingedroogt. Die van gister was echt binnen de vijf min. Maar goed,ik geloof ook niet meer in de uitspraak en ik ben voornemens ook helemaal niet meer bezig te zijn met zwanger worden,want het zet bij mij in elk geval mijn hele leven op zn kop. Ik ben er relatief veel mee bezig en dat is het frustrerende ervan. Volgende week naar de dokter. die zal me wel vertellen dat ik eerst af moet vallen voor we verder kijken. Och het zal allemaal wel. Ik ga maar gewoon door met mn leven :( Ik heb bewondering voor al die meiden die al zoooo lang bezig zijn,want ik wordt er nu al moedeloos van ;)

6. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik snap er ook niks meer van vind het echt heel raar snap echt niet hoe die lijntjes dan op je test kunnen staan.

Dikke knuffel voor jou

7. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    jeetje jammer maar ik snap het ook niet meer maar wat ik vreemd vind je testen kunnen eigelijk alleen een streep krijgen als ie hcg in je urine vind kijk was het nou bij een test oke maar je heb meerdere testen gedaan en die gaven een streep.

en ik heb er meerdere testen gedaan van 2 voor 5 en die gingen van mij van licht en later naar donker.

maar ik vind het echt k*t voor je zo in de onzekerheid en nog eigenlijk want ja waar komen die strepen nou vandaan.

en 2 voor 5 testen echt niet vals want toen ik een mk had teste ik daarna echt super negatief

maar geef de hoop niet op vraag gewoon voor een echo dan weet je het bijna zeker.

gr jojo29

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Echt balen hoor! Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt! Maar meis, kijk naar mij, hier heeft het 38 maanden geduurd eer ik zwanger was. En het resultaat mag er zijn!
    Tuurlijk wil je meteen zwanger zijn, maar ach, met een beetje hulp is ook geen ramp toch? Het komt er allemaal een beetje ongelukkig uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen.
    Even een flink potje janken en dan verder met goede hoop!

9. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hmm neuh ik vraag geen echo,ik geloof het wel zo. En wat ik dan voel aan kwalen en krampjes en moe zijn wijdt ik maar aan de hormonen. Ik ga me werkelijk niet meer drukmaken,dit is wel zo'n teleurstelling. Ik ga niet meer testen of drukte maken. De streepjes is een heeeel vaag verhaal,maar het is voor mij klaar. Mocht ik ooit nog een idee hebben dat ik zwanger ben (wat ik nog meer ga verdrukken als ooit te voren) dan wacht ik totdat ik ongeveer denk te moeten bevallen tot ik een test ga doen :-D Ik moet even bijkomen van de teleurstelling. bedankt voor jullie medeleven en ik hoop dat het bij jullie snel lukt en/of goed blijft gaan!!

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Miss is het wel bevrucht geweest, maar nog afgestoten en ga je nog menstrueren?? Ja ik weet het niet!

Je ka er in ieder geval MEGA cvan gaan balen pfff

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    Nou ja het blijft een vreemd verhaal als ik gister nog binnen vijf min een vage streep zie en tegen het licht heel duidelijk. Maarja joh,het is logisch dat het niet zo is. Anders was het idd al wel snel verdubbeld. Dus afijn,that's it :) we zullen zien. voor mij in ieder geval geen testen meer :-D

Verder nog nieuws aan het frond?

Liefs

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Maar nu krijg je dus progeston om je menstruatie op te wekken? En daarna dag 3tm8 clomid?

13. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    ik weet het niet,ik heb volgende week weer een afspraak. Ik ben bang dat de dokter dit toch wil trugdraaien en eerst moet afvallen,maar ik weet het niet... We zullen het volgende week horen :)

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik heb ook flink overgewicht maar hoefde niet eerst af te vallen. Mijn gyn vond dat niet nodig

15. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    oh dat is wel fijn om te horen! Ik vind het ook echt heel erg dat ze dat telkens willen. Ik vind het zó oneerlijk dat men er zo over denkt. Natuurlijk is het GEZONDER om op gewicht te zijn,en ik zou er alles voor over hebben om snel slanker te zijn,maar ik vind het gewoon zo vernederend dat het zo behandeld wordt in veel gevallen :(

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Waar kom je vandaan? Ik ben in Rotterdam (SFG) onder behandeling geweest en daar verwachten ze het helemaal niet van je

17. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    den haag. HAGA is er héél moeilijk in en heeft de limiet van niet hoger BMI dan 30 dat zou in mijn geval betekenen (1 meter 65) dat ik 75 max mag wegen en dat weeg ik helaas bij lange na niet

Share This Page