hey meiden misschien een hele domme vraag hoor, maar ik lees reelmatig dat als je zwanger bent je voor je nod vaak een posistieve ovulatietest hebt. Mijn nod is over 4-5 dagen, maar heb al sinds 5dagen na me ei krampjes en steekjes en bortsen zijn iets voller dus dacht ik doe ook s een ovutestje, maar negatief. Ik weet dat t niks hoeft te zeggen maar ben benieuwd of er meiden zijn die ook een negatieve ovutest vlak voor nod hadden en toch zwanger bleken te zijn???? hoop van jullie te horen xxx
Ik teste ook met een OVU test negatief. Maar met een zwangerschaptest wel en dat was 3 dagen voor me NOD. Ik denk dat je het beter over een paar dagen weer kunt proberen misschien is het eitje pas laat ingenesteld ofzo suc6
heyy meiden bedankt voor jullie reacties, ik wee ook dat ik beter kan wachten, maar was gewoon nieuwschierig wie dit ook wel s had gehad en toch zwanger was, want ik lees t verhaal alleen andersom. ninja jouw ovutest was ook negatief en je zwtest positief, en beide 3 dagen voor nod??? ik heb er vandaag weer 1 gedaan, kon t niet laten haha, en hij was weer negatief maar wel donkerder als gister.....en voor me eisprong werd ie echt alleen donkerder de dag voor me eisprong(heb ze van sensitest) hoop dat ik jou mag volgen haha xxx
de ovu testen waren 4 dagen voor me nod en zwangerschapstest 3 dagen. Ik hoop ook voor je dat je testen snel posi zijn
heyy ninja okeej dus er is nog hoop voor mij haha, de s6treep was wel wat donkerder vandaag. welk merk had jij? nog gefeliciteerd trouwens!!gaat het goed?? xx
dank je! Ja het gaat opzich wel goed. Begin nu steeds misselijker te worden das wat minder kan ook niet goed eten enz. Maar ja voor de kleine hebben we het er maar voor over he haha
heyy ja das inderdaad wel minder, maar ik zou er nu voor tekenen hoor haha, t mag nou wel weer ens bij mij haha.nou ik hou je nog wel even op de hoogte. xx
hahaha ja goeie van je...ehhh tja ik wil niet meer voor nod testen vandaar dat ik dit even daarvan in de plaats had gedaan hha, maar me temp is ietsjepietsje gezakt dus denk dat misschien toch weer over is voor deze ronde.. xxx
ik heb ook vaak genoeg gehoord dat de ovu test vlak voor NOD negatief was en diegene toch zwanger was.dus het wil niet bij iedereen zo zijn dta de ovu test positief test als je zwanger bent. succes
ik hoop voor je dat het toch raak is hoor en dat je over een paar dagen een dikke vette positieve zs-test in handen hebt..
nee helemaal niets en normaal gesproken voel ik vanalles ...dus veaag me af wat dit nu weer te betekenen heeft .....