Goedemorgen Ik heb even een vraagje over mijn kaartje... Moet nog even uitvogelen hoe ik hem moet plaatsen Maar ik heb pco en dus af en toe hele lange cyclussen. Nu ben ik met tempen begonnen omdat cyclus wel heel lang duurde. Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd feilloos maar wou dus even testen of dat uit het temperaturen ook blijkt. Ik heb gisteravond een hele rare pijn gehad in mijn onderbuik duurde ongeveer een kwartiertje... maar deze pijn was echt heel erg. Toen was m'n temp vanmorgen ook nog omhoog gegaan. T zou heel raar zijn dat ik m nu heb gehad want zo heb ik m nog nooit gevoeld. Maar m'n kaartje geeft aan dat ik m 3 dagen geleden al heb gehad... ik snap er helemaal niks meer van! Wie oh wie heeft tips voor mij?! http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Liefs Nannie
Yep.. sharing (rechts bovenaan) en dan naar Get code.. Die kun je dan kopieeren naar je handtekening of naar dit topic..
Links heb je onder het kopje "account" de mogelijkheid om "settings" aan te klikken. Je krijgt nu 4 blokken te zien. Onder "Your settings" staat de link "Home Page Settings". Klik deze aan. Onder " Your Charting Home Page Web Address:" staat jouw persoonlijke adres. Dat is de link die je hier moet posten. Helemaal onderin bij Published Charts: kun je selecteren welke periodes je wilt laten zien. Kom je er zo uit?
Zo werd je binnen 1 minuut 3 keer geholpen Over je vraag of FF je ovulatie op het juiste moment geplaatst hebt, daarmee kan ik je niet zo goed helpen. Ik zou dit wel in je notes zetten.... Wellicht een handig geheugensteuntje mocht je het weer tegenkomen.
hmm jammer iig bedankt voor het meekijken! misschien dat er anderen zijn die ervaring hebben met zulke lange cylussen...?
Nou ff heeft m'n ei weer weggehaald aangezien temp weer gedaald is. K zal dus gelijk hebben gehad en nog steeds geen ei te bekennen... wordt er nu wel beetje wanhopig van hoor... Ben wel benieuwd naar temp kaartjes van anderen met lange cyclus?1
Nannie, kan me voorstellen dat je er zo nu en dan hopeloos van wordt.. Doe je ook ovu testjes als je je piek vermoed? Of werkt dat niet bij pco??
tja ik doe het wel het nadeel is alleen dat ze vals positief aan kunnen geven. Vorige maand en die maand ervoor wist ik haast wel zeker dat ik m'n eisprong had en heb toen ook ovutest gedaan en idd knalpositief! Deze maand had ik een lichte twijfel maar ovutest was "positief". Daaruit blijkt dus idd maar dat het met pco niet altijd werkelijkheid is met ovutesten.... temp is nu ook weer gewoon laag dus heb er echt niks aan op t moment. Nog even en dan zit ik op 8 wk.... maandag as ga ik naar de gyn/fertiliteitsarts. Ben ik toch wel blij om dat ze even een echo etc maken. m'n onderbuik is elke dag heel gevoelig.
Jeetje ja ik zie je temp... wat waardeloos zeg.. Hoe kan dat dan dan je vals positief test? Dan groeit het follikel wel groot genoeg maar komt het niet tot een sprong?
Je zegt het precies goed ja! De follikel groeit maar meer tegelijk eentje groeit dan goed genoeg en daardoor maak je wel dat hormoon aan. Hij springt dan alleen niet dus ja dan heb je uiteindelijk geen eisprong.... Ik vind het vooral zo frustrerend omdat ik sinds mijn zwangerschap wel elke maand een eisprong had. En nu ineens niet meer. Net nu we voor een tweede gaan... Lief van je dat je zo reageert trouwens!