PCOS-Solution

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shaddixxx, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kon zo snel geen bestaand topic vinden, dus maar even een nieuwe! Iemand die ervaring heeft met deze pillen? Op de website ziet het er allemaal geweldig uit, maar is het dat ook? ;)

Wetenschappelijk Onderzoek

Onderzoeken hebben aangetoond dat in vrouwen met PCOS klachten, deze stof in verminderde mate aanwezig is. Door dit tekort aan DCI gedurende acht weken aan te vullen, herstelde de gezondheid van deze vrouwen opzienbarend. De volgende effecten werden waargenomen:
    testosteronniveaus daalden significant
    bij 86% van de vrouwen trad een eisprong op (vruchtbaarheid)
    de bloeddruk daalde
    de bloedsuikertolerantie verbeterde.

86% is natuurlijk wel heel veel! Het klinkt alleen te mooi om waar te zijn..
    D-Chiro Inositol

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    In het begin (toen ik net had gehoord dat ik PCOS heb( ben ik idd deze site tegengekomen. Vond het leerzaam maar geloof er niet zo in om eerlijk te zijn.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als metformine, dat schreven aardig wat gynaecologen een paar jaar terug ook voor omdat het positief zou werken bij PCOS (geen idee of het nu nog voorgeschreven wordt). Ik schreef toen op een ander forum en daar waren wat meiden die het gebruikten voor een tijd. Ik weet niet of ze daar uiteindelijk ook mee zwanger zijn geworden of met clomid/puregon/leo. Ik weet wel dat metformine er vaak voor zorgt dat vrouwen afvallen (wordt vaak voorgeschreven bij vrouwen met overgewicht) en dat is sowieso goed bij PCOS.

4. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik ben de site ook wel eens tegen gekomen, maar eerlijk gezegd geloof ik er ook niet echt in.

Als het echt zou werken zouden alle artsen het toch direct aanraden?

Deel Deze Pagina