Na anderhalf jaar zijn we nu bezig in onze derde ronde IUI. Bij de eerste was de telling na opwerking goed, maar het mocht toch niet zo zijn. Bij de tweede ging er wat mis met opwerken waardoor er minder dan 1 miljoen zaadcellen overbleven. We baalden enorm. Dus ook mislukt. Nu bij de derde poging had ik gisteren, precies een week na de inseminatie, licht rood, bijna roze bloedverlies. Ik schrok er eerst wel van, want dit heb ik nooit zo midden in mn cyclus. Moet pas volgend weekend ongesteld worden. Vandaag ook wat krampen erbij. En opeens had ik een beetje hoop: zou dit ook een innesteling kunnen zijn? Ik durf bijna niet te hopen. Aan de andere kant zou ik ook niet weten wat het dan wel zou kunnen zijn. Een beetje verwarrend vind ik het.
Oh meis, ik hoop het zo voor je!!! ik zou ook niet weten of het uberhaubt zo kan zijn dat je nu een innesteling hebt.. maar ik ga voor je duimen hoor!!
Dank voor jullie reacties. Toch een beetje raar onderwerp (bloedverlies), steeds maar hopen op... Mensen in mijn omgeving reageren meer zo van: wacht die 2 weken nu maar af! Das makkelijk gezegd denk ik dan...