Wij zitten op dit moment in de vierde ronde om zwanger te worden. Ik heb een cyclus van 42 dagen errug lang vind ik zelf. Daarom ben ik sinds een aantal dagen begonnen met het slikken van teunisbloemcapsules om te kijken of dat helpt mijn cyclus wat te verkorten. Hoop dat er iemand zal gaan reageren.
Heb wel eens gehoord dat het helpt om je cyclus te verkorten. Heb in de winkel naar meerder gekeken, maar overal stond dat je ze liever niet moet slikken aan het begin of een bestaande zwangerschap, dus geruik het zelf niet. Hoop natuurlijk dat het bij jou helpt en je cyclussen korter worden!
ik slik ze nu sinds het begin van deze cyclus en het lijkt erop dat ik mijn ei toch een dezer dagen ga krijgen. Da's wel wat anders dan op dag 39 pas! Ik heb ze van de etos en ze zijn eigenlijk voor prikkelbaarheid voor menstruatie. Je moet ze dan juist in de tweede helft van de cyclus nemen. Er staat hierbij trouwens niet dat ze tijdens zwangerschap niet gebruikt mogen worden en ik heb gelezen dat teunisbloemolie juist heel goed is om tijdens de zwangerschap te gebruiken ivm de linolzuur die erin zit. Vandaar dat ik er dus mee begonnen ben.
Ik ben deze cyclus ook aan de teunisbloemoliecapsules. Ook om mijn lange cyclussen korter te maken. Ik merk er alleen nog weinig van... Volgens de ovu-testen lijkt het goed, maar mijn temperatuur zegt hele andere dingen, dus ik kan er nog weinig over zeggen of het werkt ja of nee. Ik gebruik ze van Efamol en ook daarop staat dat je ze zonder problemen tijdens een zwangerschap mag gebruiken.
Oh echt wat gek...zou ik dan echt zo blind zijn Ben maandag een afspraak bij de fertiliteitsarts, zal eens aan haar vragen hoe zij erover denkt.
Mijn cyclus is er weer erg regelmatig door geworden, en ja zodra je overtijd ben met de pillen stoppen en anders er gewoon mee door gaan.. Ik heb nu al 2 cyclussen van 32 dagen dus ik ben positief!