Jemig.. Ik wil een kind en ik wil het nu? :S Leeftijd doet er nog niet eens zo toe .. maar de manier waarop wel. Gefeliciteerd.. denk ik
pfffffffffff mamakitty je moet maar een tijdje bij haar gaan inwonen hahahaha lol trouwens voor mij klinkt dit als een puur onzin verhaal van iemand die zich oerlelijk zit te vervelen,maar dat is mijn mening.
nee dank u Maar ik probeer haar te helpen om een gezond kindje te krijgen.... Want ze weet er volgens mij vrij weinig van en ik schrik er enorm van... Kan wel tegen dr gaan blaten van; je weet niks, dom, bla bla bla, maar wat help ik haar (en dan VOORAL het kindje) ermee? Niets..... En als dit een l*lverhaal is.......sja............dan is ze zelf nogal sneu... ](*,)
Huh Ik snap er geen biet van... Zwanger worden in je stopweek...T zou natuurlijk gaan maar de manier waarop t verteld wordt is wel heeeeel vaag. Maar goed, ik hoop dat ze weet waar ze mee bezig is Good job Mamakitty, hoop dat ze wat met deze adviezen gaat doen. (Als het verhaal wel waar is)
Misschien wel l*llig gezegt maar ik wens het kindje heel veel sterkte. Dat je met 17 al een kind wilt. Moeders die moeite heeft om de N te vinden op het toetsen bord. Ik hoop dat ze geen spijt krijgt van deze jonge zwangerschap. Meid heel veel Succes.
nou ik zal mijn kindje zeker goed verzorgen en ik weet heus wel hoe ik een kind aan moet paken maar goed ik en mijn vriend hebben heeel vaak de kleine van een vriend van hem die word nu over 2 weken 2 jaar en die is altijd bij ons omdat de ouders nog veel andere dingen willen doen en wij zijn zo al niet en ik zal zeker me gaan in lezen en zo om meer te weten over een zwangerschap en andere dingen ik heb foliumzuur gehaald en heb bij me huisarts al vitamine pille gekregen ik ben mischien wel jong maar we hebben alles wat we wille huisje goeie relatie en ja leeftijd maak voor ons niet veel uit ik ben volwasen genoeg mischien kom ik niet zo over op int en typ ik mischien beetje gebrekig nederlands maar dit kindje is voor ons een geschenk en zal niet vaak ergens anders zijn ons kindje wij voeden het op iedereen bedankt voor de adviesen en ja
Dan wens ik jou en het kindje het allerbeste Joellen. Misschien is het een idee om nog wat meer op je Nederlands te gaan letten, zodat je het kindje over een aantal jaar kunt helpen met zijn/haar huiswerk?
Goh, wil graag weten welke huisarts je hebt... Ik moet die van mij elke keer zelf betalen, en jouw huisarts schrijft ze zo voor? Misschien vreemde vraag... jullie wonen samen zeg je. Werk je? Werkt je vriend? Een van de dingen waar ik erg nieuwsgierig naar was... Waarom weet ik eigenlijk ook niet, want ook ik sluit me bij het merendeel van de lezeressen aan en vermoed dat dit 1 groot onzinverhaal is...
Ik weet het niet hoor....als je echt zwanger bent dan hoop ik natuurlijk het allerbeste voor jou en je kindje maar ik denk en kennelijk denken er meer er zo over dat er iets niet klopt met dit verhaal.
Ik heb echt met zulke gelezen. Het spijt me heel erg als ik het mis heb maar ik geloof er echt geen barst van!
Uhm Joelle, Sta je er ook bij stil dat een kind van een ander het flesje geven en een keer opassen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders is dan zelf een kind ter wereld brengen en opvoeden? Ik gun echt iedereen een voetbal elftal maar het lijkt zo ondoordacht van jullie beiden. Soms houd ik mijn hart vast, bij zulke verhalen.
Jeetje, ik schrik hier heel erg van.. Waarom worden meiden altijd zo snel en perongeluk zwanger terwijl ze geen moer weten over zwanger worden en zwanger zijn.. Andere meiden proberen echt alle informatie in te winnen die je maar kan vinden en moet weten, en worden na een half jaar en langer nog niet zwanger.. Ik gun echt iedereen een kindje toe die er goed voor kan zorgen enzo, maar ik schrik hier wel heel erg van. Ik ben ook nog erg jong ( 20 jaar ), maar pff als ik zo een denkwijze als haar had, dan zou ik niet eens willen denken aan kinderen krijgen. Bedoel dit echt niet bot hoor Joelle, maar je komt echt vaag en raar over.
Pff wat een verhaal.. Mama kitty wow wat een respecht voor je zeg.. maar joelle en doe er ook wat mee.. en ik dus idd er zijn er hier zoveel die graag een kindje willen maar waren het niet lukt.. liefs yippie..
Ik houd stiekem ook mijn hart vast meiden, echt.... Maar toch twijfel ik erg aan het verhaal sinds ze zei dat ze van dr huisarts vitaminepillen heeft gekregen......? Ik kon gewoon zelf naar de drogist gaan en ze halen, beide zwangerschappen. Kan me niet voorstellen dat er een huisarts is die je ff een potje meegeeft...
Lijkt me ook niet dat ze ze heeft gekregen .... aangezien die niet worden vergoed door het ziekenfonds zover ik weet )
nou ja wat jullie allemaal denke boeid me tog niet zolang ik en en mijn vriend en andere geliefde om ons heen weten dat het vehraal dus wel duidelijk klopt dan is het goed ik kwam hier om me vragen te stellen nou daar heb k meer dan genoeg antwoorde op gekregen en daar ben ik heel blij mee en ik heb geen zin om elke keer te gaan leze van ja dat verhaal is wel wazig of het klop niet wat denke jullie dan wel niet van andere die hun vragen stelle moet dat ook allemaal niet klope nou mijn verhaal klop dus wel en k ga zeker goed vor mijn kindje zorgen
Of het verhaal nou wel of niet klopt het is en blijft raar.. het hangt van alle kanten los aan elkaar , net als je schrijfstijl overigens. Ik hoop voor je kindje dat jullie inderdaad zulke goede ouders worden zoals jij beweerd En fijn dat jullie op deze leeftijd al alles op de rit hebben.