Hallo allemaal ! Op 3 augustus 2008 heb ik mijn laatste menstruatie gekregen. Op 2 augustus 2008 ben ik voor de laatste keer met mijn pil gestopt. Ik ben dus binnen 1 dag ongesteld geworden ( misschien omdat ik de pil een paar keer was vergeten ) Nu hebben wij besloten naar mijn laatste menstruatie niet meer verder te gaan met de pil. Nu inmiddels 5 september is er nog geen menstruatie in aantocht. afgelopen zaterdag zou ik inprincipe zijn gestopt met mijn pil. Ik heb al een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief...ook bij de dokter was deze negatief. Echter mijn ovuluatietest was vandaag duidelijk positief, is dit niet wat raar. Als ik goed geteld heb, zit ik nu op mijn 34e dag van mijn cyclus : Ik denk dat ik aan het ontpillen ben. Al ben ik ruim 4 maanden geleden gestopt met femodeen vanwege doorbraakbloeding, en heb ik maar goed 2,5 maand microgynon 50 geslikt. wie kan mij helpen, ik weet niet wat ik nu allemaal moet doen of denken. ik heb last van: 2x s'nachts nauwelijks geslapen. Lage rugpijn. Ontzettende spierpijn in mijn liezen. Met vlagen een beetje misselijk. Veel plassen. pijnlijke stoelgang gevoelige tepels. Alvast bedankt voor de hulp/uitleg Ilona
Hoi! Als je net gestopt bent met de pil wil het nog weleens wat langer duren voordat je cyclus weer op gang komt! Het kan dus best zijn dat je nu pas je eisprong hebt en over 2 weken of ongesteld wordt of zwanger bent! Gewoon goed klussen nu! Helaas moet je aan mij geen voorbeeld nemen, ik werd pas na 6 maanden d.m.v. medicijnen ongesteld.. Succes![/i]
Oke, we wachten het gewoon even af. De dokter begreep er vannochtend ook maar weinig van. Ik heb vanaf december vorig jaar al vele malen last gehad van blaasontstekeningen waardoor mijn pil niet goed op mijn lichaam heeft gereageerd. Je zou daardoor denken dat ik niet echt hoef te ontpillen haha. Bij mijn femodeen kreeg ik niets anders dan doorbraakbloeding de laatste weken, en microgynon heb ik niet echt heel zorgvuldig ingenomen. Maar is je cyclus vanaf je laatste menstruatie dag, of je eerste ? Dan weet ik een beetje hoe ik moet tellen. Want als ik uit ga van mijn eerste mensturatie dag de laatste keer, heb ik nu een cyclus van 34 dagen. Ik voel me zo anders dan normaal, vandaar een beetje mijn ongerustheid. Bedankt meiden
Hallo Limmeke. Dus zal mijn cyclus nu inderdaad 34 dagen moeten zijn, als ik vanaf 3 augustus ( mijn eerste menstruatie dag ) reken. Oke, bedankt voor je antwoord !
Nu zijn we inmiddels weer een dag verder, en 2 ovulatietesten. Gisterenavond was de test niet duidelijk, eerder negatief. Een uur geleden weer positief, ik vind dit echt heel vreemd. ik zit nu inmiddels op dag 35 van mijn cyclus, en heb nog steeds niet het idee dat de menstruatie gaat komen.
Inmiddels zit ik alweer op dag 38 van mijn cyclus. Ik heb geen testen meer gedaan, omdat ik denk dat het toch zinloos is Er is ook nog geen menstruatie inzicht, al heb ik wel het idee gehad dat ik deze week een druppeltje roze bloed heb verloren. Maar eigenlijk niets van betekenis. Mijn rugpijn word wel wat erger, en ik heb echt last van witvloed ( klodders ) wat ik normaal gesproken niet heb. ook ben ik al 3 kilo bijgekomen in een maandje tijd Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Maar met femodeen ben ik gestopt omdat ik constant doorbraakbloedingen kreeg, dan verwacht je dat je van die pil al " ontpilt " bent. en ik heb maar 1,5 maand microgynon 50 geslikt.... Sorry dat ik zo zeur dames haha