ik heb net test gedaan...had zaterdag ongesteld moeten worden en nu heb ik een hele vage streep..ook niet roze ofzo maar je ziet wel dat er iets staat....bijna doorzichtig maar bij andere testen was er telkens helemaal niks ben zo benieuwd...wie kan mij iets meer vertellen!
hmmm vaag is dat he, we hopen natuurlijk alleemaal op een vette streep, mischien morgen nog een keer teste!?
ja idd klas dat jij beetje in t zelfde schuitje zit!mijn vriend komt woensdag weer terug van t werk dan weer testje doen!spannend ik was straks bij mn schoonmoeder ene die zei volgens mij ben je zwanger je hebt zo'n ander gezicht hihi en dat wil je natuurlijk maar al te graag horen succes en ik hoor t wel!
ja heb je goed gelezen dat we in zelfde schuitje zitten. en tja zal je schoon moeder gelijk krijgen of hebben. ik vind wel in me eigen gezicht dat ik zachter ben maarja dan weten we nog niks hihi ga morgen ochtend teste
als je twijfeld koop dan een digitale van clear blue. dan weet je gelijk waar je aan toe bent. die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger succes
nee heb vanmorge getest en hij werd al meteen een streep zicht baar alleen niet super donker blauw maar tog een streep en had deze keer genees me vergroot glas nodig zag hem met het blote oog
gefeliciteerd!ik heb vamorgen ook nog getest kon natuurlijk niet wachten....maar nog steeds vage streep maar ben nu al 4 dagen overtijd dus we wachten af succes!