Help! Ik snap er niks meer van!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anonima257, Jul 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Hi allemaal!

Ik heb even een vraagje! Op woensdag 11 juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Op 12 juni kreeg ik een bloeding en dit heeft een week aangehouden. Echt helderrood bloed en de laatste dag wat bruinig.

Moet ik dit zien als menstruatie of een bloeding van het verwijderen? Ik ben trouwens ook nog niet ongesteld geworden na het verwijderen (bijna 6weken geleden nu al) en testen zijn negatief!

Wat denken jullie?! En wanneer werden jullie ongesteld na het verwijderen?

Liefs
    !!

2. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

Apr 29, 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je het even de tijd moet gunnen. Iedereen reageert anders na het stoppen met anticonceptie. Je lichaam moet weer ''herstellen''.
    Dat mijn spiraal eruit gehaald werd ben ik daarna meteen begonnen met de nuvaring... Ik kan je dus niet vertellen hoe snel mijn menstruatie weer normaal was.
    Na de nuvaring (januari gestopt) duurde het ongeveer 2 maanden voordat mijn cyclus een beetje normaal werd.
    Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, of een positieve test in je handen hebt natuurlijk!

3. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Ok...Een vriendin van mij was binnen 3 weken ongesteld en een andere binnen 5 weken na verwijdering. Dus ik dacht ik heb ook jong, komt vast wel snel op gang. Ik wacht het inderdaad af en doe over een week of 2 nog een keer een test. Vind het allemaal best spannend. Gaan voor ons 1e kindje!

4. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

Apr 29, 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik snap het, ik vind het ook spannend hoor!
    Voor mij ook eerste kindje en nu dus een maand bezig, spookt de hele tijd door m'n hoofd dat ik in 1 keer zwanger ben. Weet niet waarom, mijn vriend blijft het ook maar zeggen. Ben wel bang voor een teleurstelling straks. Als je sommige verhalen leest hier....
    Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar het gaat vanzelf...
    Ben verder wel vrij nuchter, als ik nu ongesteld wordt, dan weer volgende ronde...
    Ben benieuwd wanneer jouw cyclus op gang komt en hoe snel je zwanger raakt na die spiraal...

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik heb m n paar dagen later eruit laten halen. Dag 37 ongi geworden dus zon 2 week geleden..had net teunisbloem besteld.
    ik ben bij de ostheopaat, die houden zich bezig met de organen.
    meteen dat ik er vanaf kwam werd ik ongi.
    heb dit deze week terug gekoppeld. Hij zegt dat hij wel vaker van vrouwen hoort dat hij er een ongi mee los maakt. Misschien een idee

6. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Sorry voor mijn late reactie!
    Teunisbloem zelf besteld en toen dus ongesteld? Ik zit nu op dag 42 namelijk.....erg vervelend. Wel om de dag met mijn vriend naar bed geweest....maar test negatief. Ik zal inderdaad eens op zoek gaan naat teunisbloesem! Dankje voor de tip!!

Share This Page